Sv: 08:orna!

kl

Min Rulle :D

rise%20and%20rule.jpg

rulle.jpg

kneptigt..står ju inte ens en tränare på hästen och den går som ett skållat troll.....jag känner ju ägaren tillika uppfödaren väl, samt att jag haft pappan hos mig en period
Vem tränar hästen, vet du det ?

kneptigt..står ju inte ens en tränare på hästen och den går som ett skållat troll.....jag känner ju ägaren tillika uppfödaren väl, samt att jag haft pappan hos mig en period
Vem tränar hästen, vet du det ?

Det är ziggisar som äger, dom köpte tidigt i sommras.
Dom brukar ändra ägare när dom sålt vidare :angel: (som dom nästan alltid gör) även den här är utlagd till försäljning.
Det här skall vara tränaren: http://www.travsport.se/slicensinfo?kommando=visalicens&licensId=459333 som du ser så köpte dom även ett sto samtidigt med den andra.

Ärligt talat, den blir säkert såld för "miljonbelopp", men det vet i fan om jag personligen skulle vilja köpa en häst som går 1.20 i oktober som ettåring:angel:

Dags att presentera nyförvärvet. :laugh:
Ladyli Sisu, e Korean - Lina Sisu e Express Ride uue Quito de Talonay

29647954.jpg

Snygg......Den ser inte så liten ut den heller

Nja, stor är hon inte. KAnske gubben på bilden som är liten??? :D Har inte mätat henne men på rumpan är hon ungefär jämnhög med 2-åringen som är 153 cm. Så förhoppningsvis blir hon större än den iaf...

Idag har vi filmat lite på da Vinci. En bild blev det också, trots det tråkiga ljuset. Filmen kommer senare! :D

DSC_1644_redigerad-1.jpg

Har träffat Salsa nu, en jättefin, pigg och glad häst. Väldigt framåt och lite vass. Vi tömkörde henne, vagnen åker på vilken dag i veckan som helst när sambon får hjälp med henne.

Hon är lite vass i stallet, tar sig lite friheter att gå rakt över folk när hon vill gå och så, men hon är totalt stencool i sådana situationer som hon ska vara, går t.ex rakt på transporten trots att hon aldrig har åkt finka, har inga problem att stå själv i box eller hage (trots att hon stått på ett större stuteri hela sitt liv). Det blir nog bra...

I2373740W676H507V20091019T090234Z.jpeg
I2373738W676H507V20091019T090337Z.jpeg

Fin han är! :d

Vi var ute med våran idag igen. Funkar okej, men han tröttnar så fort då det är jobbigt att dra och då vill han gärna ställa sig på bakbenen, lite smålurig så... Ska prova den riktiga kärran närsomhelst :)

Nä, man kan som vanligt inte kopiera från zoomin... Att man inte lärt sig...

10725_188348649055_834959055_3851592_3077287_n.jpg

10725_188640144055_834959055_3855335_5831248_n.jpg

Ska be sambon mäta henne när han har tid... Men hon är nog över 150 i alla fall.

Rapp Stjernen e. Voje Faks - Elding
29658125.jpg

I en ful växtperiod med början till vinterpäls

29658126.jpg

Senast ändrad:

Vi inahdlade var forsta (enda?) aring i lordags och tog hem henne direkt.
Hon landade sa himla bra sa vi la sele pa henne idag - inte ens ett uns av brak vart det.
Ursnall och valdigt lugn men anda vaken och med hela tiden. Hon ar natt men med ngt grova leder - forhoppningsvis (troligtvis) kommer hon bli riktigt stor sa de passar henne sakerligen jattebra nar hon val ar fardigvuxen.
Har inte gjort annat an att trava i hagen - tom nar hon slanger sig sidledes gor hon det i trav!

Sto efter CR renegade med mkt bra moderna (med tanke pa vad hon betackts med).
Jag ar jattenojd!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama