@Jfrelin Det känns helt omöjligt att säga om ojämnheten beror på bristen av lösgjordhet, spänning eller underlaget. Tänker i vilket fall som ringa kliniken imorgonbitti och hoppas att jag får en tid snarast. För nu verkar det som om jag kommit med nästa helg iaf. Men jag bryr mig mindre om den starten än att hon är fräsch. Om jag inte får tid på kliniken måndag eller tisdag tänker jag rida lite lätt på banan och få henne filmad för att se om hon är annorlunda på vårt betydligt fastare underlag.
På sätt och vis hade det varit rätt skönt att bara gå in i en träningsperiod här över vintern och bara slippa tanken på tävling. Få till bättre lösgjordhet, böjning i skolorna, register i gången osv.
Men i ryggningarna fortsätter jag sitta stilla och backa med röst. Vi har tagit oss från tvåor till en sjua på det, så fortsätter med det konceptet.
På sätt och vis hade det varit rätt skönt att bara gå in i en träningsperiod här över vintern och bara slippa tanken på tävling. Få till bättre lösgjordhet, böjning i skolorna, register i gången osv.
Men i ryggningarna fortsätter jag sitta stilla och backa med röst. Vi har tagit oss från tvåor till en sjua på det, så fortsätter med det konceptet.