Såå, vi överlevde terräångträningen . En avåkning blev det dock, Bruce tyckte hindret var för litet så han lade in ett extra hopp efteråt . Kom dock inte med på film .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite trött på ridning just nu....tycker det räcker utmärkt med skötsel o pyssel av pållarna. Har funderat lite på hur jag ska ha det med hästarna framöver men jag kommer liksom inte riktigt fram till något. Så därför skriver jag inte något här för tillfället, känner liksom inte för det.Hur går det för @sassiball ? Och vart i världen är @Hunter ?
Hoppas verkligen att hon vill fortsätta med ridning så vi kan ha en pinne framöver. Tyvärr känns inte Elle som någon barnhäst. Min förra häst va en klippa med alla.@Charlotte1975 Roligt med en ridande dotter. Snart får du kanske anledning att köpa ponnyn också?
Ang att växa ur täcken... Min har ju breddat sig rätt mkt i bogen, upptäckte jag när jag skulle köpa mitt nya Bucas i våras. Hon har ju Bucas Irish sedan innan men nu fick jag gå upp till Big Neck i Bucas Smartex. Tycker det sitter väldigt bra överlag men man ser nu när hon har det dygnet runt att det är märken på undersidan av halsen. Vet inte om man kan få det att sitta nåt annorlunda heller, alla täcken tar väl i där när de äter hela dagarna... får se om det bli skillnad i vinter när hon får på sig HW Amigo wug.