Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag vet att detta är små skitsaker som kommer att lösa sig. MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ALLA NYA SMÅSAKER!!!!!!!!! Gaaaah.
Har varit och tävlat idag. Började med kaos i fredags då hon hade trampat sig ganska ordentligt i hagen då hon hade blivit lämnad ensam. Såg inte så kul ut men hade flyt och veterinären var ute och kollade på en gång. -Inga problem men ingen hopptävling imorgon men på söndag kan du tävla om hon är fräsch.
Igår såg det faktiskt riktigt bra ut och hon var hur fräsch som helst så idag blev det tävling.
Fint väder var det och jag var ganska taggad efter förra helgen. Kändes ok på framridningen men när jag hörde vad för poäng andra hade fått blev jag lite orolig. Ledaren har 72% och tvåan och trean hade 68%, högre än vad vi någonsin fått.
Red programmet och det kändes bra men hade en miss i galoppfattningen från skritt. Hon tryckte mot skänkeln och då fick jag fel galopp. Bara att göra om. Fick 4a på det sen hade jag en 6,5 och en 6. Resten var 7 och så hade jag 3 8or, Längst ner hade jag 7,7,7,7,8 och domaren skrev: Mycket trevligt ekipage i god balans. Lycka till ni kommer gå långt!
Började nästan gråta.
69,85% och en andra plats!
Vi har en tävling kvar, MSV C hemma, men den räknar jag mer som träning för att 1. hon är vidrig på tävling hemma 2. hon är vidrig på tävling hemma
Välj HD för lite bättre kvalité.