@stjarnfrugt:
Nej, det finns det inte.
Nej, det finns det inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ett sådant har jag funderat på också. Tycker du att det verkar fungera?Äntligen har jag fått tummen ur och köpt ett flugtäcke så nu har jag inte en häst utan en ...
Lite långt då det bara fanna 155 kvar men han får överleva med att det hänger lite där bak
Kl
Här går vi från toppen till botten, Batman som var igång och träna och tävla igen efter spatt diagnos förra året vart nu väldigt mycket sämre och är nu utdömd
Fanns inget mer vi kunde göra för han och han har ont, så någon gång snart är det tyvärr dags för han att vandra vidare.
Är synd hur fort det kan gå och lätt är der inte.
Åh ett sådant har jag funderat på också. Tycker du att det verkar fungera?
Nu har jag inte sett det på under så lång tid. Men under den tiden jag sett det på honom så hade han iaf betydligt mindre flygfän på sig än hagkompisen. Hon i affären sa att dom blir nerringda av kunder som vill ha dom och att folk säger att det är skillnad mellan de hästar som har vanliga och dessa. Så jag hoppas att det blir bra. Men jag kan komma med en utvärdering om några dagar