Sv: -07-ornas 15e tråd!
Nu springer hon och leker så lycklig och fri! Styrkekramar till dig!
Nu springer hon och leker så lycklig och fri! Styrkekramar till dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hunter: Även om det är slitigt med eget stall så måste jag säga att jag tycker det är helt underbart att få bestämma utevistelse, fodringar och allt annat själv. Men vem har inte drömt om att ha EN häst inackorderad med full skötsel när det är svinkallt ute o allt frusit i stallet!
Jag beundrar er som sliter både med heltidsjobb och med gård och fortfarande tycker att det är mer roligt än träligt. Jag skulle aldrig orka. Men jag har ju varit in i väggen en gång och kommer antagligen alltid att ha mindre ork än somliga... för mig är det mer än nog att jobba heltid och ha häst trots att jag bor i hyresrätt och har hästen i stall där det mesta ingår
Men ja, det vore ju en dröm att kunna gå ut i stallet när man vill. Fodra som man vill och ha utevistelsen som man vill. För min del ser jag fram emot att flytta någonstans där jag bara har någon kilometer till stallet, så att jag kan sköta intag själv även om jag är där på förmiddagen. Eller åka förbi innan jobbet och ta på benskydd för hagvistelsen Men det får vänta tills jag flyttar hemåt, här ser inte geografin ut så att det går att lösa. Om man inte vill köpa hus för flera miljoner i väntan på ett jobb där hemma