Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara att börja öva. Vi är ju inte heller så bra på det som synes i filmen. Och jag skrev en MsvB:2 igår och då var det få som var bra på det, även på den nivån. Det är svårt att bjuda framåt och gå bakåt.Usch, nu har vår ryttare som också skulle rida LA för laget i div II krossat ett finger! Nu är det bara jag som "kan".. Typ , känn ingen press inför nästa dressyrstart som är på söndag om en vecka! Å vi kan inte rygga alls.
@Jfrelin och @stjarnfrugt i reflektionen ang skitsnackande hästfolk :
Det finns väldigt lustigt hästfolk på sina håll , men merparten tycker jag är vettiga och majoriteten har nog verkligen en vilja att inte beblanda sig i sånt som beskrivs i diskussionen . De som har tid och lägger tid på att bry sig om, tycka och tänka och snacka och ha åsikter de vädrar om andras hästar osv, tycker jag verkar vara såna som gör likadant runt allt annat i deras tillvaro också . Dvs rätt osympatiskt och trångsynt folk som har snäv världsbild och höga tankar om sig själva (läs dålig självinsikt) .
Jag tycker ofta det är folk som inte kan så mycket i hästvärlden som gör väsen av sig . De som känner sig trygga har inget behov liksom av sånt och gör inget väsen av att framhäva sig själva öht . Tycker allmänt det är så oavsett gren/ämne , de som känner sig trygga har vetskap om att ingen är expert utan ju längre man lever desto mer inser man finns att ta till sig och lära och då blir man ödmjukare .
Har ni ngn tränare ni kan få hjälp av ? Det låter lite träligt och att du kämpar på mycket utan hjälp ?Idag har medryttaren ridit. Jag plågade även henne en stund, annars fixade Billy det själv
När nåt blir jobbigt, som idag då medis träne galoppfattningar, så ska Billy trotsa då han tycker att han kan själv! Han blir då ivrig och börjar då tölta. Japp han är 4 gångare och då han kan själv tycker han kan, som att fatta galopp när HAN vill, tycker han inte om när man ska börja bestämma över honom han trotsar då en stund men brukar ge sig tillslut. Men det är lite traggigt