Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses. Min häst äter det jag lägger i krubban. Lägger jag avmaskningsmedel eller metacam i krubban äter hon det också. Matglad much?
Imorgon ska vi tävla och uppladdningen den här veckan har ju inte direkt varit optimal. Idag skulle jag rida genom ett av programmen, men klarade inte ens av att rida travdelen. Fick galoppanslag i travlängningarna gång på gång. Höll sig iofs när jag red lätt och höll takten. Hittade ingen bra rytm alls i passet utan det var mest spännng. Jag red verkligen som en hel jävla kratta och jag är så ARG på mig själv att jag inte bara chillade innan, åkte hem och åt stället för att rida hungrig och irriterad över annat, samt den allmänna obalansen efter allt med Juno.
Utan tvekan ett av de allra allra sämsta pass jag nånsin ridit på Barbie. Ett sånt där pass där jag gråter för att jag varit orättvis och hemsk mot min häst. Också tävlng imorgon alltså. Är möjligen en dålig idé att ens åka.
Men det är kart. Hade jag klätt av mig naken hade de ju tagit det lugnt och fint...
Vad tråkigt med inställt när man siktat in sig på att vara med. Jag blev nyfiken, är det inkörning på gång eller varför kör du bara I skritt? har kanske missat något.Nääääääh! Nu är helgens dressyrträningar inställda. Känner att jag inte alls vet vad jag skall göra de här dagarna nu... Blev liksom helt tomt i skallen. Tips? Nästa vecka ser ut så här:
Mån. Programridning för tränaren, LC:1.
Tis. Körning i skritt.
Ons. Träning, förhoppningsvis hoppning, i värsta fall dressyr.
Tors. Dressyrtävling på klubben, LC:1 och LB:2.
Fre. Körning i skritt.
Lör. Dressyrtävling, LB:2.
Sön. Uteritt med galoppfokus.
Vad tråkigt med inställt när man siktat in sig på att vara med. Jag blev nyfiken, är det inkörning på gång eller varför kör du bara I skritt? har kanske missat något.