Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej o välkommen.
Vi lär väl ses på tävlingar kanske då vi inte bor så långt borta från varandra. Det är väl ungefär 8 mil till Vara från där jag bor.![]()
Hej och välkommen !!
Jag har ägt mamman till din häst,han ser fin ut![]()
*kl*
Å vilken lycka!!!!! Jag var så lycklig att jag satt och grät på hästryggen!!
Min älskling är värd sååååååå mycket pengar nu
Vi var först ute på en underbar ridtur, hon skötte ig kanon, inge bus alls och spände sig inte alls när jag hoppade upp. Vi var ute ca 40 minuter och när vi kom hem skulle jag ta min "galopp-backe" igen men tänkte att nu ska jag försöka hålla kvar galoppen något steg till. Vi galopperade uppför backen men sen bröt hon av där vi har brukar bryta av, jag hann tänka "jaha va synd då" men skänklade ändå på i samma sekund och sa galopp igen och hon fattade igen!!Sen galopperade vi längs hela skogs stigen resten av vägen, kanske ca 60 meter (gud jag börjar nästan gråta igen nu
)
Hon var såååå duktig, inte en känning av att hon skulle bocka och det var lugn fin galopp!!
F-n jag tror polletten har trillat ner!![]()
Hej! Jag har en fundering bara.. hur får ni era 4 åringar att hålla för sådan träning som ni håller på med? Utb för att gå LB hoppning? Själv skulle jag köpa en 4 åring innan den hästen jag har nu. Han var ett lettiskt halvblod utb LB/LB... När jag skulle veternärbes visade det sig att han hade förslitningskador i båda bakbenen! Är ni inte rädda att era hästar ska bli utslitna,trötta på livet mm? En tankeställning som jag har bara. Jag har ridit in många hästar och dom har hållit i längden med mycket tålamod och inget STRESS!