Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha ja hon är allt en liten köttbulle Och polackerna är ju sådana i kroppen även om hon går ner i vikt, men jag hoppas hon ser lite mer slimmad ut i höst ändå
Vi skippar det,ringde till dom i början på veckan och blev sur.
Jag är ju ingen älskare av dom sen tidigare och nu ännu mindre,så vi tar igen det nästa år på 5års champ.istället
Måste troligen åka i alla fall med en 3åring,hoppas jag tra la la
Nu tror jag nämligen att jag styrt upp mitt hästeri
Vi har varit på miljöträning på ridklubben idag. Den var hoppläger och folk och hästar överallt så det var perfekt. I början spelade han apa och blåste upp sig och hade sig men sen lugnade han sig och var jätteduktig! *stolt matte*.
Vi gick på travbanan och mötte andra hästar i galopp, vi stod precis bredvid banan där de hoppades och "hälsade" på farliga saker och han var så duktig min lilla bäbis .
Nog ser han rätt fin ut för att ha haft boxvila i snart fem månader?
Ja vet, hon gick över tiden med skoningen och har ingentligen inte gått någonting alls pga av de.
Sedan har jag även bytt hovslagare, så de är inte alls att komma med pekpinnen eller nått sånt, bra att du yttrar dig!
Idag är hovarna fixade igen (de ser redan bättre ut) och nu äntligen kan ja gå i skogen med henne
Jag kan även lägga till att vet. kommenterade de
Förresten, snygg polle du har, sjuukt vacker! (svag för gråskimmlar)
Han var 170 när jag köpte honom i juni förra året och jag har inte mätt honom sen dess . Några cm till skulle jag tro för han var ganska överbyggd då men har blivit någorlunda jämn nu.
Jag är 175 så högre än mig borde han inte vara .
the_connemara: Kämpandet har vi lämnat bakom oss. Nu ser vi positivt på framtiden och tar en dag i taget bara.
Den jobbigaste tiden är förhoppningsvis över .
Hon har lite för korta och raka bogar. Det blir mer tydligt i sadeln. Känns som att man inte har någon häst framför alls.
Är det bara jag som gnäller på min egen häst?
Ella är ingen stjärna, men jag tror att hon är det häst jag behöver och som passar mig.
Har förresten haft ute en som behandlat henne. Ella hade några låsningar. Kan komma av ikullridningen. Men har inte märkt några förbättringar.
Dock hände en stor grej igår. Jag blev så stolt. Ella är rätt fjantig och tittig och vid ett ställe i skogen finns det ett dike där dräneringen under vägen pajjat så det är alldeles sumpigt. Där brukar jag få sitta av och gå före. Igår hade det ju regnat och det var värre än vanligt. Men den här gången så gick faktiskt min modiga lilla häst över utan att jag hoppade av!
Jag har hoppat av henne många gånger när det varit otäcka saker. Inte velat stressa henne. Nu kanske jag får belöningen för visat gott föredöme?
Idag ni gott folk, har jag ridit barbacka på Van Remo för första gången. Skrittade upp till hagen & han var så duktig! Så nu kan jag stryka det på min "Att göra lista"
Näe blev själv chockade över det
Näe vers, men det är nog "tack vare" att han inte är så tjock just nu, så jag ser ut att ha långa ben
Shiit!, ett halvår! Men mysigt!, om hon nu inte hittade på rackartyg
Näst på tur är att få honom i bra kondition & komma igång ordentligt, bygga upp muskler & komma längre i hans utbildning. Han har tappat nästan allt efter vilan känns det som
Vad ska du göra med din? Kvalité?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Trädgård & Växter Blomsterkrasse hade jag helt glömt! (Det har jag också haft ett år.) Fick riktigt mycket besvär när det visade sig att jag petat ner...
Hundavel & Ras "Meet our three adorable Shepsky pups, 2Girls 1 Boy, ready to find their forever homes! These fun-loving, energetic bundles of joy are...
Hästhantering Behöver ändå beställa en ny kopia av Calming Signals, min fick ben under utlåningsrundan till vänner och är nu borta 😂. Så kan ju passa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.