Sv: 04rnas tråd nummer sex i ordningen!
Hon är så himla söt, riktigt ponnybus i ögonen
Hon är så himla söt, riktigt ponnybus i ögonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Molly hälsar tack. Hon är inte min, det är min medryttarhäståhhh va fin hon är din pålla
Ja hon är så jäkla ponnybusig den lille skitgrisen Man vet aldrig vad hon hittar på! Jag tror fö hon har växt på sistone. Jag står numer på en pall när jag borstar henne hahaHon är så himla söt, riktigt ponnybus i ögonen
vad fin hon är (din) tjejen!
Hoppträning igår med Aprilia.
Kan rida precis som jag vill känns det som. Får tacka mamma som har tränat hårt på lydigheten.
Träna lydighet och följsamhet genom hoppning på volt och igång/av saktningar innan och efter hindren. Hon lyssnade kalas, bara fösrta gången hon fräste iväg efter och tyckte det var skitkul med ponnyn hack i häl. haha. Men sen så lugna hon sig och lyssnade super.
Avslutade med en lång sida med oxer 3 språng till räcke 3 språng till oxer. Hon kändes super fin så bad om lite högre för att se hur hon löste det. låg på drygt 120- 125 på de 2 sista. insprånget ca 110.
Hon hoppade som en katt och fixade det galant.
Super nöjd matte idag!
Dock ville inte kameran vara med, nåt knas med den.
Usch, jag har tänkt idag..
Sixt kommer att ha boxvila till den 16e, därefter kommer det nog bli en hel del veckor i sjukhage, innan såret läkt tillräckligt för att klara av att hon busar.
Hon kommer ju inte att kunna gå i en vanlig hage förren de andra är på bete!