Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
kanske en onödig tråd iom att höt inte är ny analyserat men ska enligt ägaren vara av bra kvalitet med normala värden...han hittar inte...
Foder & Strö
Jag såg att man inte får fråga om foderstater på enskilda hästar så jag omformulerar mig och frågar mer generellt. Vad är det för regler...
Foder & Strö
Jag har en fjordvallack som har varit ganska bukig och blivit ännu värre efter vintervilan, nu ser han i princip dräktig ut! ;)
Poängen...
Foder & Strö
Jag har en längre tid haft mina funderingar kring, hur mkt farligt det kan vara för hästar att få varmvatten direkt ur kran, uppblandat...
Foder & Strö
Fri tillgång till grovfoder sägs ju vara det bästa, men min kille älskar att äta och blir lätt överviktig (äter nästan inget kraftfoder...
Foder & Strö Eller har man "bara" gjort en screening för er? I en sådan klumpar man ihop. Men den är mest för att se OM det finns en allergi. Gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.