någon som vet vad detta är??! bilder

Sv: någon som vet vad detta är??! bilder

Bog skydd är inte alltid det bästa alternativet. Kompisens ponny pallade inte med trycket som konstant låg på ryggen,så han fick stora sår däroch kunde inte ha sadel på flera månader.. Ändå va den något större så den inte skulle skava just där..

Hm..då vette fan.. fast det är ju mycket bättre nu:) kanske klarar mig utan.. använder ju inte täcket som skaver längre så jag hoppas det försvinner snart.

Immer skrev:
Jag skulle vilja rekommendera att bogskydd istället för ett bågskydd.
Bågskydd låter inte seriöst.:D

Immer

jag skrev fel :rofl:

Jag menade bogskydd

Min häst hade precis likadana blåsor eller vad man ska kalla dem för!
Men det var innan vintern! HOn har inte haft täcke på sig så jag vet inte vad dem kom ifrån! Men hon ömmade inte eller nåt!
Men det tog ca. 1 månad sen var dem borta!
Eftersom min häst inte ömmade eller hade ont av dem så ringde jag varken vet eller gjorde nåt åt dem!
Jag rakade halsen på henne efter 2 veckor jag hade upptäckt dem!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 910
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 107
Senast: verser
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka