Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Har en diskussion med pojkvänenn angående mängd grovfoder våra hästar ska ha. Jag kör med så nära fri tillgång på min häst ett travarsto...
Foder & Strö
Ibland får min häst stora gallor på bakbenen. Har försökt forska i vad som gör dem. Har nu en osäker teori om att det är betfor som ger...
Foder & Strö
Hur gör ni när ni behöver fodra extra med grovfoder när det är extra kallt och blåsigt ute? Räknar ni med det i foderstaten? Mitt hö är...
Foder & Strö
Upptäckte idag att jag har helt slut på mitt ponnykraft. men jag har tänkt på att köpa nå "starkare" med mer energi (färdigfoder). Vill...
Hästmänniskan Jag tänker såhär, att du är inte så bra på att prata "hästspråk" än, och det är något som man behöver lära sig precis som ridningen. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.