Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Gick till apoteket för att köpa tokosel. Men det hade utgått ur sortimentet och det fanns ingen ersättare. Någon som vet nått annat bra...
Foder & Strö
Flyttat till nytt stall och fick idag endel av hösilage analysen..aldrig tidigare stått i stall med analys så jag fattar NADA :confused...
Foder & Strö
Vet inte om det är rätta stället att skriva det här, men om det inte är det så får någon flytta tråden :)
Sitter här inne just nu och är...
Foder & Strö
Jag har alltid tagit analys på mitt hö (alltid köpt eget, småbal) men till vintern kommer jag att fodra med hösilage och oanalycerat då...
Foder & Strö
Försöker komma fram till en bra musli till min pålle , men har svårt att hitta värdena per kg foder. Finns de några värden är ja urkass...
Foder & Strö
Hörde av en bonde att det har lagts en hel del beställningar på halm till Ukraina.
Av annan bonde att det blivit svamp i halmen och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.