Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Att det finns nåt som handlar om lysin är helt nytt för mig och jag undrar hur man räkna på lysin? Hur räknar man ut lysinbehov och hur...
Foder & Strö
Är det någon här som har erfarenhet av fodernät? Ett stort nät som man trär över en storbal hö ute i hagen.
Hur fungerar det och har ni...
Foder & Strö
Jag har 2 st ponnyer. Båda är hopp ponnyer. Idag fodras de med Krafft Sport och Krafft Grund, men eftersom man ska ge en häst mellan 4-6...
Foder & Strö
Jag har en islänningarna som jag ska börja ge lite kraftfoder då han rids mycket och behöver lite energi,han hade en kolikkänning för en...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.