Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Är det någon som kan tipsa om vad man ska göra med en mini-shettis som är tunn? Hon är nog egentligen en miniatyr så hon är slank o tunn...
Foder & Strö
Hur gör ni med foderstaten till era hästar när de går på bete dagtid och får komma in och äta hö på natten?
Jag har absolut ingen aning...
Foder & Strö
Min häst är väldigt pigg av sig och därav får hon nu havrefritt foder (Krafft groov sensitive), behövs det något mer? Det känns så lite...
Hundavel & Ras Jo jag instämmer helt! Tror det blivit lite ”inne ” eller hur man nu ska säga att vilja ha den jaktavlad varianten även om man inte vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.