Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur hårt vågar man banta en fyraåring? Hon blev fet under vintern då hon haft fri tillgång på ett ganska kraftigt hösilage (lösdrift med...
Foder & Strö
nästa vecka kommer min lilla dam att slippa på bete. för att minska risken att hon blir för tjock kommer hon bara att gå nattetid (vill...
Foder & Strö
Jag har alltid gett färdigfoder men nu skulle jag vilja blanda eget. Hästen är en lättfödd valack på 11 år. Ett svenskt halvblod på 160...
Foder & Strö
Jag har köpt en betesreducerare till min häst, då hon blir som en tunna bara hon tittar på gräs. Problemet är att hon vägrar äta med den...
Kropp & Själ Dags att ta tag i det där med att det bara käka chips på fredag och lördag. Alltså jul och nyår har inte varit bra. Ständigt massa saker...
Gravid - 1år Finns mängder av varianter som är anpassade till barn. Såklart med bär och så men även med grönsaker som tex spenat (när barnet är över...
Foder & Strö Nu blir ju detta väl långt från din ursprungsfråga men till viss del kan man ju kompensera för bristerna i grovfodret. Till äldre hästar...
Hästhantering Det är ganska vanligt att unga hästar har en period när de blir lite stökiga. Ofta när de börjar hitta balansen under ryttare och blir...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.