Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Undrar om någon kan ge mig tips på bra proteinersättare som inte hästarna är så känsliga emot då pållan reagerade på för mycket lusern i...
Foder & Strö
Hur gör man när man fodrar mycket ute, och hästarna har olika foderstat vad gäller grovfoder. Har en 3-åring som skall ha ca 8 kg hö/dag...
Foder & Strö
Fick hem en mager rackare med dålig bakgrundsbild i lördags. Ett tokigt hästköp som vi nu försöker att få ordning på. Har aldrig ägt en...
Hundavel & Ras Haha, jag tänkte att ni får försöka reda ut den eventuella konflikten er emellan, inte valpsituationen. Jag hade varit förbannad. (aka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.