Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har kollat och läst flera trådar och risken finns att jag blir tjatig men ändå.
Först det här med fång: Finns det någonting man kan...
Foder & Strö
har en islandsvalack på 14 år. han rids inte så ofta (ca: 1-2 ggr i veckan, ibland inte ens de) han får typ en näve musliblandning och 2...
Foder & Strö
har en unghäst som får 1 kg krafft 1 kilo kornkross och 1/2 kilo blött betfor,plus miniraler han får ca 12 kg hö per dag! Hur ger ni era...
Foder & Strö Nu står jag i ”vanligt” stall, men det finns inte en enda storhäst hos oss som bara äter 8kg/dag. 12 ger nog den som får minst, min äter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.