Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Gammal häst med dålig tandstatus, svårt att tugga. Basfodret består av uppblött lusernpellets och strålusern. Vanligt hö/silage är svårt...
Foder & Strö
Någon som gett det till sin häst? Har tidigare provat fiskolja och märkte stor skillnad på hud och päls (eksemhäst), nu är den slut och...
Foder & Strö
Hej!
I höst har hästarna blivit lite dåliga i magen av ensilaget (tror jag). Jag kan inte se något fel på det, tvärtom, det ser riktigt...
Foder & Strö
Jag fick rekomenderat av massören som var ut och behandlade min häst att ge honom MSM – MetylSulfonylMetan. Ett kosttillskott som är ett...
Foder & Strö
Jag har en grävare, han ger sig inte förrän han rivit ut allt som går på marken vilket gör mig vansinnig! Vintertid när det är kallt och...
Foder & Strö
Jag letar efter ett lusern med mycket smrp till ett lagom pris. Gärna utan melass. Det som finns att tillgå här är k**fft som innehåller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.