Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Har i dagarna fått analysen för vårt eget hösilage,det verkar mycket bra ,några mineraler förutom selen behöver jag ju inte komplettera...
Foder & Strö
Om en häst står på boxvila, jag har dåliga värden på höet, om jag ger 150g soja/dag så blir kvoten smrp/MJ = 4,79. ( med hö, lucern soja...
Foder & Strö
Har flyttat till nytt stall där bla hösilage ingår, bad igår om att få analysrapporten på detta för att kunna räkna ut foderstaten.
Det...
Foder & Strö
Jag tycker det är så svårt, min häst får ett galet bra hösilage nu och det behövs inte mycket alls för att det ska räcka, min häst blir...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.