Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Svansen brukar flätas efter bad innan tävling av medryttaren som är jätteduktig på inbakat. Hon brukar få fläta mitt hår också på tävling
Knopparna är det Corax här på buke som gjort
Köp lite no-bite kräm och kamma i ditt stos man så kanske fölet slutar med den olatan.
Jag har fått köpa sån kräm till min P.R.E för 2åringen han går med nu gillar att bita tag i hans man vilket resulterar i att den blivit både tunnare och väldigt hackig, vissa partier är nästan helt borta
Förut gick han i en stor sommarflock där en 7årig valack också hade som nöje att tunna ut hans man
Ska på dressyrtävling 6 december och då ska jag knoppa min lilla tävlingshäst (måste åka till stallet och träna lite innan) har nu några frågor :P
1. Hon är fux ungefär som hästen ovanför, vilken färg ska jag använda på snoddar, vit, brun, silver, guld eller svart?
2. Hon har ganska tjock man och när jag bara gör hängande flätar blir dom ganska tjocka, ska jag göra många täta små eller ska jag kämpa med att tunna ut manan?
3. Om jag ska tunna ut manen hur ska jag göra då, gärna på ett snabbt, effektivt sätt?
Guuuud va avis jag blir på den här pannluggen!!
Mitt sto har en virvel precis där pannluggen slutar växa vilket gör att den växer uppåt!! och den lilla tuss som står upp är inte mkt för världen
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.