Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Finns det någon bok och eller hemsida som kan vara till hjälp vid foderstatsberäkning? Har tidigare fått hjälp med foderstaterna men nu...
Foder & Strö
Jag ska från och med i vinter testa att ge fri tillgång. Jag skulle vilja komma på en enkel regnskyddslösning som föhindrar att det kan...
Foder & Strö
För att jag är nyfiken, har du stött på en häst som är allergisk mot något foder (eller något av ämnena som kanske finns i något foder)...
Foder & Strö
När pållan som gått på bete i sex veckor och under den tiden inte ätit något hösilage alls kommer hem på onsdag, så kommer hon ha åkt i...
Foder & Strö
Som frågan lyder. Av 1 hektar, en skörd, hur många balar, eller kg hö, har ni fått? Hur mycket väger balarna i så fall? Tänker främst på...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.