Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har inte fodrat med betfor på tre evigheter men funderar på att ge det till hästen till hösten. Grunnar dock på hur det ska gå ihop...
Foder & Strö
Vi har en liten åker här intill som vi tänkte slå. Det blir inte så mycket hö av det, men i alla fall så att hästarna klarar sig med mat...
Foder & Strö
Hej ! Jag har en unghäst på 3 år som just stått med hovböld, haltar en aning fortfarande då har har ett svullet sår på kronranden . Men...
Foder & Strö
Jag vet att det varierar men jag vill ha ett riktmärke. De 3-5 dagarna jag har hört låter väldigt lite i mina öron. Jag letar efter ett...
Foder & Strö
Allmän fråga (har en del kunskap själv, men tips och ideer är aldrig fel).
Min väninna har en maxad D/liten storhäst på gång som enligt...
Foder & Strö
Vilket av detta alternativt hade ni valt? Lättfödd shettis, men som ändå behöver äta konstant då hon haft magsår för 2 år sen. Kan gärna...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.