Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning En sak jag kom att tänka på när jag satt på tunnelbanan och tisdagsfilosoferade lite var; När det talas så himla mycket om att hästen...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Vet någon vart jag kan få tag på en svart hoppbrösta eller svart förbygel som passar till en B-ponny. Vill gärna ha hemsida adress om...
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: trassel
·
J
Utrustning Vilken klass är det som gäller? Skall användas för fälttävlan samt vanlig uteritt hemmavid. Den skall vara smidig. Den skall ha...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Buongusto
·
H
Utrustning vad har ni för erfaren het av dem?
Svar
1
· Visningar
889
Senast: magda
·
T
Utrustning tell me everything :) hur tycker ni det funkar? vs repgrimma, sidepull, hackamore osv ex? hälsningar rumpryttarn m bebishäst
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Gloooria
·
L
Utrustning Är det någon som kan reda ut skillnaderna mellan Wellingtons olika dressyrmodeller? Jag tänker närmast på Greenline, Elite och...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Centaur
·
Utrustning Få se nu om någon har någon listig idé.... :smirk: Min häst har alltid haft en dålig mun. Nu är hon någorlunda bra, men inte perfekt...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 864
Senast: beauspirit
·
Z
Utrustning Vilket material tycker Ni är det bästa? Stålförstärkt träbom? Glasfiberbom? Ralide bom (nån sorts nylonbom) Eller, vad finns det för...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: zalaraya
·
Q
Utrustning Någon som har maxi polar termo täcket från z täcket?? det där med hög hals..Jag vill veta hur kvaliten är och om det sitter bra på många...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Qudexco
·
Utrustning Vad bör man ha för sadel till en shetland på ca 110 i mkh som är bred över ryggen? Vad har ni för sadlar som har stora shetlands?
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Kalinka
·
T
Utrustning Vilka vintertäcken från Börjes är det som alla säger är så bra? :) HUR bra är dom? Massa erfarenheter nu tack. ;)
Svar
5
· Visningar
818
Senast: Huntress
·
Utrustning ..vad en häst kan tycka om sitt bett, i det här fallet ett pessoa.. :cry: Bara ett varnande exempel.. :crazy: Usch och fy.. //Miss...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: skuggi
·
Utrustning Nu har jag oxå fått möjlighet att prova/ skaffa mig en Freeform sadel. Det var en underbar upplevelse kan jag säga, att rida i den. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 805
Senast: Arabis
·
Utrustning Är det någon som har eller haft det på sin/sina häster på vintern?Har haft funderingar i många år nu på dom och äntligen hittat en...
2
Svar
36
· Visningar
1 902
K
Utrustning Har fått en ny foderhäst, och undrar vilka täcken jag kan tänkas behöva. Jag har tänkt att hålla igång honom under vintern med så jag...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Elektron
·
Utrustning där man ska fästa stropparna i sadeln..vilka modeller har det? Måste ha det, eller extra långa alla andra med "vanliga" stroppar är för...
Svar
13
· Visningar
949
Senast: jojjo_blondin
·
A
Utrustning Mina eviga sadelproblem *suck* har eventuellt hittat en hubertus flexline som skulle kunna passa min häst. Så nu är min fråga, är det...
Svar
7
· Visningar
3 735
Senast: aurian
·
E
Utrustning Hej! Jag skall köpa en bättre begagnad sadel till mitt varmblod (som för tillfället endast är riden med westernutrustning). Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 418
Senast: Buongusto
·
Y
Utrustning Jacson sporthandskar! är det nån annan som har såna? första ridvanten som håller och är skön. Prisvärda. seriöst att ta upp vantar...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Dimmans_Elaine
·
D
Utrustning Min finka kostar strax under 400 kr per år i försäkring. Har funderat på om det verkligen är värt pengarna. Jag menar, man får inte ut...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Pretty_Fly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka