Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag behöver köpa ett nytt täcke till min häst, ett tunt fodrat hösttäcke (inte ofodrat, och inte för tjockt. Bara tunnt fodrat). Det ska...
Svar
19
· Visningar
1 774
Senast: Lydia
·
S
Utrustning Ännu en rolig fråga! Jag har mailat jensensport.se ett antal gånger för att få reda på en kvalitetsfråga. Det står att de använder sig...
Svar
4
· Visningar
2 859
Senast: seejii
·
G
Utrustning Har hört att dom sadlarna ska vara rätt bra och letar efter en sånn eftersom att dom verkar ha relativt rak bom. Men en kompis till mej...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Gilan
·
S
Utrustning Min ridskola värkar ha blivit jätte kär i såna hära bett, fler och fler ponnyer får såna och en hel del av dem värkar ha det nu. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: GoddessOfLove
·
Utrustning vilket medel tycker ni funkar allra bäst att smörja era lädersaker med? tvål och "fett"/balsam. vill jättegärna ha tips. just nu...
Svar
16
· Visningar
1 741
Senast: Stallflicka
·
J
Utrustning Vart finns detta att köpa för ett rimligt pris? Dressyrschabrak och ridbyxor i ca. storlek 38 :) , cremefärgat, eller ett vitt schabrak...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Behövs det??? Jag har en liten shettisdam som sällskap till mitt halvblod. Jag har kallstall, så det kommer bli lika kallt inne som ut i...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: lizzie
·
M
Utrustning Provade ett par ridstövlar igår som kändes för långa, de gick ända upp i knävecket. Gick knappt att gå i de, men tjejen i butiken att de...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: alisson
·
Utrustning Håller på att renovera min gamla dalavagnen.. Hade tänkt sätta dit dekaler. Någon som vet var man kan få tag i det??
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Bee
·
Utrustning Vet ni några bra ridjackor som man kan ha nu på sommaren/hösten när det är lite blåsigt och regnigt, men fortfarande varmt? Dvs en jacka...
Svar
11
· Visningar
1 389
Senast: Centaur
·
J
Utrustning På tre ben , sådan som är lätt att flytta och som man typ har i en sadelkammare ? Vart finns dom och pris? Gärna någonstans på internet...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Fifflan
·
S
Utrustning Hej! Jag undrar var man får tag på spån i balar och papper i balar runt Öviks-orten? Hur mycket kostar balarna styck??
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: hubinette
·
K
Utrustning hej hej!! e bara lite förvirrad,., när har ni pader under när ni lindar hästen?? asså med vilket material av linda?? är det bara till...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Defender
·
Utrustning Jag har en 12-årig valack som haft lite problem med ryggont. Jag har tränat dressyr ganska intensivt under våren och jobbade i maj-juni...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Etienne
·
Utrustning Ngn som har en här inne??? var har ni fått tag på den + hur mycke kostade den? Om man köper en vad ska man tänka på då? (hur ska dom se ut?)
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Liselott76
·
Utrustning Någon som har regntäcket mini från Börjes för 199kr? Funderar på att beställa ett sådant och undrar hur det är i storlekarna.
Svar
2
· Visningar
962
Senast: knyttet
·
Utrustning Har just köpt en transport och golvet är väl okej men jag vill inte chansa, hästen jag skall köra är bara min foderhäst och jag skulle...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: QuickStar
·
D
Utrustning Upptäckte i går att ngn stulit våra helt nya benskydd inköpta på rea för 1000 kr. Vi hade länge sett fram emot att ha råd att köpa...
Svar
17
· Visningar
1 866
Senast: _Peplis_
·
A
Utrustning ok.. måste köpa sadel,, vilka problem! snacka om ångest! har i ett par år haft en westernsadel, men den passar inte längre hästen...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Sweet
·
Utrustning Hjälp! Söker med ljus och lykta efter en filt eller ett svettäcke som går nästan ända ner på haserna och upp på halsen och knyts...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Etolie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka