Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tycker de flesta dressyrsadlar har kilbossor, något som min häst inte kan ha då de ger tryck mot länden... Finns det dressyrsadlar med...
Svar
15
· Visningar
1 211
Senast: alice
·
A
Utrustning Sadlar, detta eviga dilemma..Efter veckors ångest har jag nu börjat fundera på syntetsadel något som jag alltid varit oerhört skeptisk...
Svar
17
· Visningar
1 605
Senast: Geisli
·
Z
Utrustning Äntligen dags att köpa bil! Skulle vilja ha tips angående val av dragbil, samt vad man ska tänka på när man letar bil. Jag har ingen...
Svar
2
· Visningar
728
Utrustning Jag har haft min häst ca 3 veckor nu och upptäckte i går att han fått som ett litet sår ovanför ena mungipan, ser ut som om skinnet...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: jojjo_blondin
·
J
Utrustning hej. jag har en fråga angående bett. nu rider jag på ett vanligt tredelat bett, det fungerar jättebra och har egentlien ingen...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: _Dieldi_
·
T
Utrustning Ja, ajg vet inte vad remmen kallas men kompisen kalalr den för mördar rem :crazy: Det är en rem som i ena änden fäses i förbygeln...
Svar
10
· Visningar
1 670
Senast: Tomaten
·
S
Utrustning Hej! Ni som har/ äger/ provat en Barefoot sadel, berätta vad ni tyckte om den? Ett bra pris för en bomlös sadel? Fundera så länge att...
Svar
15
· Visningar
1 935
Senast: Egonson
·
H
Utrustning Hjälp mig att hitta såna! Jag rider islandshäst och där används dena typ av stigläder ofta. Jag var i helgen på NM för islandshästar...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: joneya
·
Utrustning Jo... Har till och från under året funderat på vad som skulle vara "det mildaste" stångbett. Handen och tekniken avgör ju mycket, men...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Huntress
·
M
Utrustning hej! ska nu köpa ett nytt bett till min arab. ska sattsa på ett myler bett men vill ha absolut bästa modellen. min arab är mkt...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Barret
·
D
Utrustning Vet inte om det ligger rätt, men vet någon vad det kostar med nya dekaler till Trane(93)? Och vart får man tag i det det? :confused:
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Farouk
·
N
Utrustning Vad skulle ni rekommendera. Beg. märkessadel( butet, devoucoux) eller ny sadel i 10.000:- klassen? Till 5-åring.
Svar
8
· Visningar
931
Senast: Jochanda
·
F
Utrustning Hur gör ni som har bomlösasadlar när ni fäster fast ländtäcken? :confused: (om ni nu använder sånna..) I stiglädren eller...
Svar
15
· Visningar
1 013
Senast: fossig
·
Utrustning Jag skulle vara ytterst tacksam om DU skulle vilja dela med dig av länkar du känner till med diverse hälsoprudukter för häst som tex...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Huntress
·
E
Utrustning Någon som har testat det? Kefly säljer dem. Jag tycker det verkar bra. Se här: Toe Stoppers
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Lydia
·
Utrustning Såg flera nämna de på tråden om fårskinnspaddarna. Vad är actionpadden för nåt? Någon som har en bild? Vart väldigt nyfiken på nya...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: _Dieldi_
·
S
Utrustning Att bettet är i rätt storlek när det gäller odelade bett utan tungfrihet? Min häst har 10,5 cm i bettstorlek, skulle hon kunna ha ett...
Svar
19
· Visningar
947
Senast: beauspirit
·
Utrustning \"skruv\" till westernträns var kan man köpa det? det är den där skruven som man skruvar upp i 2 delar när man skall sätta fast bettet...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: jamman
·
Utrustning precis köpt nya..kan man tvätta dom i maskin? ngn som gjort? vilken temp?
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Centaur
·
Utrustning Vi har bestämt att vi ska sälja och köpa en större, lite nyare.. Men frågan är om man ska lämna den i inbyte hos en återförsäljare eller...
Svar
10
· Visningar
2 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka