Guldskor???

Frågade sambon ;) Är lite intresserad själv av ridmodellen men han visste inte riktigt om de gjorde den... Ska kolla på måndag.. :) :bump:

Det blir nog guldskor i vinter för vår del med då,eftersom dom får så bra betyg av er andra"experter"här på Buke :)

Nordisen gick med guldskor (4 brodd) i vintras och jag är jättenöjd. Kommer att använda samma bägge par i år igen.

Det enda som hände var att hon gjorde massor av skrapspår i cementgolvet i stallet (hon vrider på fossingarna när hon vänder istället för att lyfta på benen) :D

hmm, en granne?! vem kan du vara då, bor ju inte så många här ute i skogen... :smirk:

fast när jag var på shoppen för 3 v sedan hade de det lite bredare ridskorna, men det finns ingen fals på dem, bara de fasta broddarna. Jag pratade med min hovslagare och han säger att de går att få tag på???

Jag shoppar mina på Hådens på Solvalla :D Där finns så många olika skor att man blir snurrig i huvudet. Bäst av allt är att de har guldskor i storlek 7x0 alltså även för shettis och WM :love:

Att det går att få tag i dom med fals???

Enligt han på travet så var det dom sista han hade förra året och att dom slutat tillverka dom. Men det kanske är någon annan som gör dom?

Tycker dom är helt underbara.
Vad har du för hovis? Kanske går att få tag i genom han?

Aha trodde du menade att din hovslagare trodde att det gick att få tag i dom med fals :)

Äsch då....
Får väl köra fals löst om inte annat...

Jag bor i simlångsdalen. Har min häst undangömd nånstans i skogen kallat Fägrilt :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 591
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 210
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka