Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Provade bara för skojs skull att rida min f.d travare på hackamore idag. Red barbacka, ingen seriös ridning direkt. Men hon blev SÅ...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Spider84
·
Utrustning Min häst har hovar som (sommartid) lätt går sönder och i sin tur tappar skorna. Han har skor på alla fyra hovarna. Nu har han tappat...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: taccotad
·
Utrustning Efter ha sett en hel del bilder här på buke så har jag förstått att många har bommar o hinderstöd hemma... Jag undrar hur/vart ni har...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning En i mitt stall skall köpa hoppsadel til sin maxad B, eller liten C. Vad har ni at rekommendera? Alt av interesse! .....Och självklart...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Haffe
·
K
Utrustning Har skaffat en ridgjord som jag absolut inte gillar att rida med, jag undrar då om man kan ha den som longergjord istället ? Någon som...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: skuggi
·
E
Utrustning Hej! Är det någon som har/vet något om märket Husar? Jag skall köpa en bra begagnad allroundsadel till mitt varmblod (med hög manke)...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Colombia_Girl
·
A
Svar
29
· Visningar
4 343
Senast: Jessica
·
B
Utrustning Hur är dessa horse saver sadlar? Jag tycker dom ser VÄLDIGT hårda och obekväma ut! :crazy: Vad tycker ni som ridit i dom? :confused:
Svar
4
· Visningar
987
Senast: domino
·
E
Utrustning Du som faktiskt har Provat att Rida med ett mikmar bett, vad tyckte du om det?
Svar
17
· Visningar
2 312
Senast: svea
·
E
Utrustning Alla pratar om hur bra det är att tömköra. Men så kollade jag på hööks vad en tömsele (eller vad det nu heter) kostar, å den kostar ju...
Svar
6
· Visningar
1 583
Senast: arkivx
·
E
Utrustning Hade denna tråd inne förut men den tycks ha gått upp i rök :confused: Vad skulle du ge för en 1 år gammal stübben siegfried MF...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: _Dieldi_
·
Utrustning Kom på en sak som jag har förundrat mig över länge. En hel del hoppryttare har, i tillägg till vanliga paddar, tagit ett schabrak eller...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Immer
·
P
Utrustning Jeg skal kanskje bytte bil da min Hi-ace ikke rekker til for å dra hestsläp. hadde tidligere en Patrol som heller ikke var all verden...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Centaur
·
E
Utrustning En sadelutprovare som var i stallet idag rekomenderade alla som hoppar att ha en fårskinnspadd under hoppsadeln. Vart har du köpt din...
2
Svar
22
· Visningar
1 670
Senast: nanni
·
D
Utrustning Är det någon här som provat globus läderridstövlar (Equi Comfort) med dragkedja och snörning??
Svar
3
· Visningar
715
Senast: _Peplis_
·
K
Utrustning Har gått och funderat :idea: på om det går att byta ut de bakre bommarna (alt. kedjorna) mot "halvdörrar" på ett lite äldre hästsläp...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: Liten_men_tuff
·
Utrustning Finns det någon som har något tips på en förbygel (helt eller delvis resår) m martingal? Har letat, men inte hittat någon som fallit mig...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: alice
·
E
Utrustning Hej! Såg ett bett som hade en tunn rem över nosryggen, när man tog i bettet så stramade remmen åt. Vill veta vad detta bett heter? Samt...
2
Svar
29
· Visningar
2 279
Senast: alice
·
Utrustning Hur är en hectorsadel uppbyggd. Som en western-, dressyr-, barock- eller annan sadel? Och hur det är att rida i den, för er som provat...
Svar
14
· Visningar
2 606
Senast: Asfolath
·
J
Utrustning och hur gör man med den ? *Smartazzz*. Gärna någon bild också. ska den vara som den är, eller ska man göra typ en slipsknut ...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: jojjo_blondin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka