Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Utrustning Jag har etter massor av om och men, målt min griffin haflinger sadel gång på gång. Den e vid i bommen. Jag får gradern til å bli lite...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Mitra
·
Utrustning Japp jag fick det på hjärnan nu bara, att ett regntäcke till- vore bra till hösten. Kommentera gärna vad ni tycker om de täcken jag har...
Svar
16
· Visningar
1 667
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hejsan.Funderar på vad ett par knäskodda mountain horse ridkan kosta,såna med gubb veck och fickor,chokladbruna.Hittar inga priser på...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: Skruttan
·
B
Utrustning nu dundrar jag snart iväg och köper \"perfect\" ridstövlar Så säg till nu om ni vet att de är kassa!!! sen så undrar jag om ni tycker...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Julle
·
W
Utrustning Förr red jag med elastiska lindor +padd(givetvis) Numera mest med 'vanliga'(dock ej fleece) +padd Men alltså vad är egentligen 'bäst'...
Svar
14
· Visningar
996
Senast: Farouk
·
Utrustning ...en ridhjälm som legat i några år utan att ha blivit använd eller är den förbrukad? Jag har en som jag köpte 1998 är det dumt att...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: alice
·
Utrustning Är ni för eller emot rundbossa , alternativt kilbossa och varför?
Svar
18
· Visningar
1 268
Senast: LäderBjörn
·
Utrustning Är det någon som har en sådan och vill skriva lite erfarenheter. Kastar lystna blickar på deras 1 hästars släp. Är den lika bra som den...
Svar
10
· Visningar
1 591
Senast: ylvalill
·
V
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av olika märken? Vi ska kanske köpa en transport för första gången och jag får verkligen erkänna min...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 819
Senast: Vimsan
·
Utrustning Nån som har såna? Normala storlekar? är dom sköna?
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: Seabaz
·
Utrustning en svart rund märkesplupp med ett stort guld-R på och guldkant runt, vilket märke är det? sett det förut men kommer inte ihåg...
Svar
10
· Visningar
722
Senast: beauspirit
·
S
Utrustning Har tänkt införskaffa ett par strykkappor till min vän men är lite fundersam över "ihophållningen". Dvs. ska det vara kardborre eller...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: popeye
·
Utrustning morris & Nolan Allround. .. med gelfoam i sitsen, är det en bra sadel? Någon som testat den? skön att rida i? Vilken typ av häst...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: tose
·
E
Utrustning Hej! För och nackdelar med hackamore och sidepull? Vilket tycker du fungerar bäst?
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: paradox
·
Utrustning Ni har säkert sett mina tidigare inlägg om våra sadelproblem..... Vi köpte sadeln i april för på den gamla sadeln var bommen av. vi...
Svar
6
· Visningar
1 031
S
Utrustning Jag har en "billighets sadel" som ligger bra på min häst, om man bortser från att den är för trång. Är det någon här som har lämnat in...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: samtson
·
P
Utrustning \"styling\"-hjälp! :D Jag hade tänkt såhär i dressyren. Har brun sadel och brunt träns med mässing.. Tänkte skaffa brun kavaj med guld...
Svar
14
· Visningar
1 053
Senast: Peluso
·
Utrustning "måste" ju ha nya tävlingsskydd, och funderar på ett par från Dyon eller Veredus. Dyon är ju i läder och Veredus i..ja...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: nipa
·
S
Utrustning Vilka märken har ni, fördelar nackdelar osv... Kan ni rekomendera något märke, rider och tävlar dressyr. 1000-tack för hjälpen! :bow...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: sarah
·
Utrustning Oj oj oj jag måste bara införskaffa ett par sådana. Har just sett de svarta läder med vita sömmar på. Kommer passa så bra på min pålla...
Svar
7
· Visningar
1 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka