Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Är inte riktigt säker på om den ska ligga här men jag antar det. För ca 2 månader sen började en tjej i 22 års åldern rida min häst då...
Svar
3
· Visningar
755
Utrustning Jag har hästarna barfota och har haft så i snart ett år. Det går bra överlag, men det är omöjligt att enbart rida på lummiga...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Sweet
·
D
Utrustning Vilka exemtäcken är bäst tycker ni
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Terran
·
P
Utrustning i england storlek 32 (barn tror jag) vad motsvarar det?
Svar
6
· Visningar
1 757
Senast: popeye
·
Utrustning Vill höra ALLT vad ni tycker om dem!! Snygg? bekväm? hållbarhet? färgen? m.m Tittade på en bristol här på nätet och den var riktigt...
Svar
14
· Visningar
1 913
Senast: lill_flesky
·
H
Utrustning På förfrågan av en kompis, som funderar på att köpa en 1 årig begagnad Jacson Dressyr för 6.000kr... Vad ligger priset på en ny jacson...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Havregryn
·
Utrustning Någon som har deras ridstövlar? åsikter? Pris? Någon kanske har bild på hur dom ser ut när dom är lite "ingådda"?
Svar
4
· Visningar
2 512
Senast: popeye
·
Utrustning Surfade runt lite på Hööks, för at se efter en tunnare stång än den jag rider på nu. Inte en enda av stångbetten har tillhörande kedja...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: pinky
·
Utrustning Är det nån som har såna? Hur är dom? Jag menar dom nya som kostar ca 700 kr.
Svar
8
· Visningar
742
Senast: Sweet
·
L
Utrustning Dum fråga antagligen, men vad ska stå med på stamtavlan som ska sitta på boxdörren med min hästs namn? Kan någon hjälpa mig? :confused:
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Görel
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett tunnare regntäcke kanske rent av ofodrat tillvmin fjording. Han sätter så pass med päls att han inte behöver täcke...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: pimy
·
Utrustning Hur är det nu egentligen... Enligt min sadelmakare så är Stubben ganska raka i bommen, isär dom med kilbossor... Provade en hoppsadel på...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Etolie
·
D
Utrustning *lånar från Dressyr* Vad för hoppsadlar använder ni?
2
Svar
36
· Visningar
2 107
Senast: Etolie
·
A
Utrustning Vilka skaftvidder finns graningestövlarna i? Jag har för mig att jag sett sådanna i x-vid, men är inte säker, kan ha varit vid också...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Asfolath
·
B
Utrustning Varför använder man dessa bett för? Alltså, vilken effekt har dom. Har länge undrat det.
Svar
3
· Visningar
961
Senast: alice
·
R
Utrustning Ska köpa sadel till min lilla buse, vill absolut inte ha en såkallad "ponnyputa" *spy ikon* :crazy:..tycker den är grymt ful..i...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: mizz_perfect
·
M
Utrustning Sadel med \"ljumskstöd\" Jag vet inte vad de "putorna" heter, men en del sadlar har ett stöd vid ljumskarna som jag uppskattar. Satt...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: mxz101
·
E
Utrustning Jag har funderat på om det skulle gå bra att fästa ett par tyglar i ringarna på en remontgrimma, och rida med det? Om man sätter den...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: ScissorHands
·
Utrustning Är på väg att köpa en Boj-97.Undrar bara vad ni har för åsikter om aluminiumgolvet och beläggningen. Hållbarhet?Vet att man kan köpa...
Svar
2
· Visningar
1 223
J
Utrustning Är det täcket något att ha? Åkte till Börjes idag o hittade ett i stl 105 (hurra). Efter att jag hade vandrat omkring en stund i...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka