Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Fick ett kanonfint träns i julklapp för några år sedan. Mamma hade hittat det för halva priset (hade kostat över 1000-lappen) i vår...
Svar
19
· Visningar
1 559
Senast: Farouk
·
Utrustning Är på gång och skall byta till ett boogiesläp.Vill höra lite vad ni har för synpunkter på dessa släp eller om ni har något annat att...
Svar
13
· Visningar
4 956
Senast: Sirisiri
·
A
Utrustning Hejsan!!Jag är ny här och bor i England...jag har hört att dessa sadlar är jättedyra i Sverige, och att man kan sälja en bra dressyr...
Svar
5
· Visningar
2 518
Senast: pinky
·
B
Utrustning Finns det boots som går ner över hela hoven så dom förhindrar att hästarna trampar av sig skorna när man rider? Min häst har ett hål in...
Svar
10
· Visningar
910
Senast: Bonbina
·
O
Utrustning Vilken av IRH eller ATH hjälmarna är dyrast? :confused:
Svar
4
· Visningar
698
Senast: sanwan
·
M
Utrustning Erfarenheter och annat som kan berättas om denna sadel? Satt i en för första gången i helgen och den var såå skön och jag skulle vilja...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: shakermaker
·
S
Utrustning Hoppas att jag får lov att lägga den här tråden här. Det är inte alls kul att ens behöva göra det här, men jag måste sälja min damsadel...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: popeye
·
F
Utrustning nån som vet vart detta finns?? Jag såg ett på Thoreb cup, men jag hade inga pengar med mig! *asförbannad*
2
Svar
22
· Visningar
1 688
Senast: Lorelie
·
Utrustning Jag skulle gärna vilja se lite olika bilder på bomlösa sadlar. Finns det några som nästan ser ut som vanliga sadlar eller ser alla ut...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Kalinka
·
O
Utrustning Vilka ska mna välja? Har ett par racing track (eller va dom nu heter?)... men gilalr dom inte.. är både fula och inte så bra tycker jag...
Svar
11
· Visningar
858
Senast: Mjuff
·
Utrustning Jag filurar lite på det där med förbygel i hoppning. Till min nya häst får jag med förbygel i resår och martingal. Någonstans känns det...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: alice
·
S
Utrustning Håller på att leta dressyr sadel till pållen och funderar på en syntet. Hur är det, får man tävla i dom? Tycker dom borde räknas som...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Stallflicka
·
Utrustning Jag har mätt min häst igår och han är nog rätt bred/fet :o!! 110 grader kan det stämma? Han är ett rätt kraftigt halvblod, måste köpa...
Svar
1
· Visningar
695
Utrustning JAg letar begagnad sadel till min fjording. Jag har tidigare haft en Lewa och vill gärna ha det igen, men det är ju en hel djungel med...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: pimy
·
S
Utrustning Någon som har testat dessa? Finns nu i sverige och går att brodda! :banana:
Svar
1
· Visningar
701
Senast: skuggi
·
Utrustning Letar dressyrsadel för fullt nu, men blir bara mer och mer förvirrad..... :crazy: Sadeln måste passa en rak hästrygg med hög manke, samt...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Är de någon som vet vart man kan köpa det billigt? Hellst ska de vara med mycket ludd :) Hööks har ju men de är så jäkla dyrt! Så om...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Vet inte om jag skriver in detta där det ska vara?! Men jag provar!!! :) Någon här som vet någon som har kunskap av damsadlar...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Hovdam
·
J
Utrustning Hur ska dessa sitta..? :confused:
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Lorelie
·
F
Utrustning Läste en artikel från Ridsport Special om Ulla Håkansson. Hon poängterade hur viktigt det är att utrustningen passar, då främst sadeln...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Seabaz
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka