Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Med vitt foder. Ska vara bra kvalite. Annars gärna en remontnosgrimma med svart foder i "nödfall". (Stl. Cob/full, ska passa d-ponny...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: jojjo_blondin
·
G
Utrustning Den är inte i 100% syntet utan sitsen är i läder.... Den är svart och har blivit så "grådassig" i färgen.
Svar
1
· Visningar
902
Senast: domino
·
Utrustning Jag behöver skydd som skyddar framsidan av bakbenet, pålle verkar stryka sig där, och jag skulle bli jättetacksam över lite tips :)
Svar
6
· Visningar
809
Senast: caballus
·
Utrustning har haft en allround men den var för svängd, undrar om griffin robert whitaker är lika svängd?
2
Svar
20
· Visningar
1 223
L
Utrustning En Crown dressyrsadel med flexible points...vad innebär det? Flexibla punkter, vilka punkter? Någon som är bra på sadel engelska kanske...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Linkan
·
J
Utrustning Någon som vet om en sida där det står en del fakta och bilder om sadelns uppbyggnad?
Svar
1
· Visningar
846
·
A
Utrustning Är det någon som har koll på storlekarna på dessa sadlar. Vet någon vad stl XW motsvarar i grader? Hoppas på svar
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Spider84
·
S
Utrustning Går det? Såg en annons där de just saluförde att halva golvet var bytt. Egentligen kanske det inte är en så dum ide. Oftast är det en...
Svar
9
· Visningar
1 044
P
Utrustning Ni som har Veredus skydd, vilken modell har ni? Såg på Falsterbo att det fanns nån modell (senskydd) som hette ProLight, o kostade...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: popeye
·
Utrustning graderna på en sadel? :crazy: Kan någon beskriva? Det är en Albion HR, ifall någon kanske vet hur många grader den har.
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Farouk
·
A
Utrustning Hmm läste nu på en sida hur man mäter bomviddens storlek i grader, där stod det att precis där bogbladet slutar och vars yttersta punkt...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: AtletShipping
·
I
Utrustning ... kan ingen visa mig en bild på en Boj Bravo boogie årsmodell runt -94... är lite intresserad av en sån men kan inte hitta någon bild...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: dalom
·
J
Utrustning Snart är det dags för nya tävlingskläder.. men :idea: tänkte kanske beiget istället för vitt.. Alltså, beiga ridbyxor och polo...
Svar
4
· Visningar
739
·
Utrustning Eftersom jag inte tillhör dom som använder en massa hjälptyglar och annat tjaffs så är jag helt nybörjare gällande alla hjälpmedel.Min...
Svar
19
· Visningar
1 691
A
Utrustning Är storlekarna 30,31,32 samma som bomvidd lr är det själva bommens storlek, typ hur lång sadeln är på ryggen? Hur mäter man detta, är...
Svar
3
· Visningar
1 859
Senast: domino
·
Utrustning Ska köpa mig dressyrsadel, och har lite funderingar över vad som är bäst, utanpåliggande eller vanliga knästöd? Är det inte obekvämt när...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: alisson
·
Utrustning Hej! Nu vill jag veta allt vad ni tycker om bomlösa, speciellt torsion! Jag har hört att man inte bör hoppa i bomlöst, men på torsions...
Svar
10
· Visningar
1 987
Senast: mahlmt
·
Utrustning Det verkar aldrig sluta regna och jag har inga regnkläder :confused: Vill ha en lång regnrock tror jag. De har en på H**ks för 399:-...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Provsatt en sån i dag. :love: En sån vill jag gärna ha.... Men så var det hästen då... Är det någon som har koll på om Prestiges...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: paranoid_blomma
·
Utrustning Bucas \"Buzz off\" flughuva Hur ska den sitta? :o :D Köpte en till min pålla igår, strl. 135, men jag misstänker att den är lite stor...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: CosmicQueen
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat