Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Pga den plötsliga värmen efter mycket regnande har antalet broms fullständigt exploderat hos oss. Använder ni flugtäcke eller hur...
Svar
14
· Visningar
5 097
Senast: sova
·
R
Utrustning Stod på Granngården och ryckte i ett Domino-flugtäcke idag då min häst är invaderat av broms. Det finns i nån ljusgrön färg och i nån...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: Liten_men_tuff
·
Svar
1
· Visningar
914
Senast: pinky
·
P
Utrustning Vilket schbrak passar till dessa "cremefärgade" ridbyxor? (modell - Victor Hugo Royal) Ridbyxorna Svårt å se hur färgen ser ut på...
Svar
14
· Visningar
849
Senast: Peluso
·
H
Utrustning Har köpt en transport som ska besiktigas senast september. Det jag undrar nu är om den måste vara utrustad med C-märkta däck för att bli...
Svar
8
· Visningar
5 427
Senast: QuickStar
·
B
Utrustning Jag rider en arab som har lite problem med sina framben. Han behöver ha stöd på dom när man rider, antingen benskydd eller lindor, men...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Psyco
·
L
Utrustning Vad säger ni om den? Nån som har dem? Åsikter... :)
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Peluso
·
Utrustning Är dom tjocka eller tunna? Tex MiaRS schabraken tycker jag känns lite för tunna för min smak.(men dom ska ändå inte vara så tjcoka som...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Centaur
·
Utrustning Det här ser spännande ut! Både de bomlösa och de halvbomlösa! Är det någon som testat dem, eller sett "live"? Balance
Svar
15
· Visningar
1 863
Senast: mandalaki
·
Utrustning Hej, skulle vilja veta vilken kavaj enligt er är den bästa och snyggaste? Prisklass: upp till 2000:- och ska finnas i grå eller svart...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Cockney
·
B
Utrustning Jag vet att detta hör till hästvård, fast lite utrustning oxå... Sitter bettet rätt..osv Hoppas den får va kvar! :) Jo, Jag vill gärna...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Då har man prövat att rida bomlöst,inte helt fel tycker både hästen och jag.Nu väntar jag bara på Dressagen Torsione får vi se vad som...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: MysigaEm
·
M
Utrustning hejsan! kanske sätter jag in denna tråd fel..men.. Vad finns det för olika hästlastbilar för B-körkort? Märken? var kan man hitta dem...
Svar
1
· Visningar
3 114
N
Utrustning Denna fuktiga sommaren har gjort att alla mina lädergrejer som inte änvänds för tillfället har möglat (sadelkammaren är inte färdig) Nu...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Novalee
·
Utrustning jag sliter mitt hår och det som sitter kvar blir grått. när jag provred min häst innan köpet reds han på pelhamstång med...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 569
Senast: Berecca
·
Utrustning Jag har två damer med vändigt knepiga ryggmuskulaturer och är inne på att köpa BoT ryggvärmare till dem eftersom jag tycker jag får bra...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: skogstomten
·
Utrustning Dessa bett... Man kan ju bli galen på det. :crazy: I nån tråd här läste jag att överraskande mång upplevde att deras hästar (var det...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: Solvira
·
Utrustning hej hur vet man om man behöver hopp platta till hästen. Räcker det med en sån man knäpper/drar på fast på gjorden.
Svar
3
· Visningar
743
Senast: zilla
·
T
Utrustning Jag har tittat lite , men jag vet inte. För o nackdelar? kvalitet? tips! :banana:
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: __Stilett__
·
F
Utrustning ... i MÄSSING?! :confused: Någon som vet vart man hittar? Såg några nere i Falsterbo, men självklart fanns det inte i 13,5 :(
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Farouk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka