Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Vad tycker ni om detta täcke från börjes: MACPRO BW RAIN? Funderade på att köpa ett sådant.. :bump:
Svar
3
· Visningar
873
Senast: pinky
·
K
Utrustning Hej! Jag ska köpa ny hästtransport och undrar nu era erfarenheter. Jag är speciellt nyfiken på om Ifor Williams är ett bra släp men även...
2
Svar
34
· Visningar
6 692
Senast: Skuggfaxe12
·
N
Utrustning Pållan har haft stort skavsår "där man har sadeljorden". Har tänkt köpa nått så jag kan ha på jorden så honh inte får skav igen..men jag...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: Gul22
·
W
Utrustning Priset är i princip irrelevant. Till min ena häst har jag en Zaldi atlanta vilket jag trivs med. Till min andra häst har jag en apaloosa...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: ecssory
·
Utrustning Har blivit lite besatt av täcken :p Någon som har tips på nån sida som har snygga tävlingstäcken. Nu tänker jag på täcken i bomull...
2
Svar
23
· Visningar
2 356
Senast: Huntress
·
B
Utrustning Någon som har en sådan? Vad tycks? Tänkte köpa en sådan *FÖR SKOJJ SKULL* och prova. Men vad tycker ni? Det är en billig sadel men är...
Svar
4
· Visningar
1 430
Senast: linabergmer
·
M
Utrustning Tänkte investera i ett par riktiga läderstövlar. Nån som har något tips på märken som är bra? Har tittat på dom som finns i Hööks och...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Jochanda
·
Utrustning I framförallt galopp- och polosport har hästarna väldigt stora bettringar. Vad beror det på och vad ger det för effekt?
Svar
2
· Visningar
887
Senast: trazel
·
T
Utrustning Åkej, vad tycker ni man ska ha? Erfarenheter? Funderar på ett Sverigetäcke Mellan till min pålla, hade det till gamla hästen, det var...
2
Svar
28
· Visningar
1 761
Senast: Elektron
·
O
Utrustning Är det ngn som har en Hööks skjorta med avtagbara ärmar? Var den bra/dålig? Har ni fortfarande kvar den? Skriv alla era tankar och...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: overtyre
·
P
Utrustning med en totalvikt på max 1800 kg som får lasta mer 850 kg. är inte det lite dåligt?!! vad ska man ha för släp om man ska lasta två stora...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: Pretty_Fly
·
L
Utrustning Hur är Horse Power täckena som säljs i Hööks i storlekarna? Sen hur är Jacson Protector Outdoor i storlekarna? Få höra alla era åsikter...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Bonbina
·
Utrustning Jag undrar, ni som köpt denna årgång av ThermoMaster, om de fortfarande är stora i storlekarna? Jag har iaf fått skilda åsikter ang...
Svar
9
· Visningar
805
Senast: alice
·
L
Utrustning Tänkte köpa mig en Bent-sadel (Ecuyer). Funderar lite på bomvidden. Har ridit i en 3a (vid) och undrar nu hur stor skillnaden är mellan...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: C_L
·
F
Utrustning Pga navelpiercing så ska dom inte vara för höga i midjan. Inte smala i midjan heller för den delen, för jag har extremt (?!) breda...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Farouk
·
F
Utrustning Jaa. Dom ska tydligen vara stora i storlekarna, men HUR stora? :confused: Mitt C-ponnysto (New Forest) kan inte ha ponnystorlek på...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Farouk
·
S
Utrustning Finns ju en Maxam och en Griffin Fisch på H***s nu, man kan ändra vidder själv. Ngn som sett dessa sadlar eller provat dom? Vilken är...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Fraise
·
T
Utrustning Hej har en liten "busig"stark unghäst. Har nu fått råd att införskaffa repgrimma har aldrig använt en sådan. Ni som har det vad tycker...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Rattfylla
·
S
Utrustning Det borde väl vara någon här som rider i eller har en sådan sadel. Jag vill veta så mycket som möjligt, då det lutar åt att jag kommer...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Appache
·
W
Utrustning Jag älskar mina eskadronskydd min ena tott har dem. Och jag skulle vilja ha ett par till min andra men de är sjukt små i storleken :(...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: X_tremless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023