Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tycker ni att Börjes täcken är bra/dåliga? Varför? Har ni något täcke från Börjes? Jag tänkte främst på: Täcke Ylle för 265:- Skrittäcke...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Gisburne
·
S
Utrustning Stocksaddle till AR & Centrerad ridning? Funkar en stocksaddle att rida AR och Centrerad ridning med?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: paradox
·
Utrustning Vad använder man dom till egentligen? Är det när hästen har jobbat och är svettig och för att den ska torka snabbare och inte frysa man...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: paradox
·
J
Utrustning Har efter att ha kämpat länge och sparat fått pengar till en ny sadel. Och ända fram tills nu har jag varit helt säker på att jag har...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Centaur
·
Utrustning Någon som äger en sådan och är ni nöjda? Vad är svagheterna respektive styrkorna med släpet? Vad bör man kolla extra på om man ska köpa...
Svar
17
· Visningar
9 442
Senast: Mia_R
·
Utrustning Tänkte fixa ett skåp o ha i stallet, ett sånt där stort alltså. Men vad ska man tänka på och ha med så att allt får plats? Hade väl...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: X_tremless
·
S
Utrustning jag har ej ridit med hack innan, men jag har ridit en del med sidepull. Jag tänkte rida min nya bettlöst men med sidepullet har jag ej...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: X_tremless
·
R
Utrustning Vad är den egentliga skillnaden? Att det "saknas" en ring på vardera sida på bettet på ett pelham gentemot kandar ser jag ju, men om man...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: svea
·
L
Utrustning Jahapp då har man tagit ut en sadelutprovare till min lilla tjocka ponny... och det ända som skulle kunna tänkas passa på henne är en...
2
Svar
20
· Visningar
5 509
Senast: amalia
·
B
Utrustning Carlskrona ridstövlar eller Perfect \"hoppstövlar\" vet inte vilka jag ska köpa! båda kostar typ 1300 på hästbutiken i bromma...
Svar
10
· Visningar
2 638
Senast: _saarah
·
S
Utrustning måste man ha bridong ´bett under eller kna man ha bara stången? om man har bridong bett ska det vara samma storlek som stången ? större...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: _saarah
·
Utrustning Det finns ju lite varianter på ventilation i hästsläp - olika sorters luftintag på sidoväggar, snedväggar, rakt framifrån och i taket...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: Qodrofenia
·
Utrustning med spricksäkra skenor.. Ska man ha dom med eller utan fleecefoder? Min erfarenhet av fleece är att allting fastnar i dem...Men det står...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Amateur
·
H
Utrustning Eftersom dyrast inte alltid är bäst funderar jag på att köpa läderskydden från B*r*es, dom på sidan 151 i katalogen. Är ju jättesnygga...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: GoddessOfLove
·
P
Utrustning hur mycket luft har ni i däcken på era transporter?
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Buongusto
·
Utrustning planerar att skicka efter en westernsadel från övertorneå till skellefteå. funderar alltså då på ungefär hur mkt det här kommer att...
Svar
11
· Visningar
2 002
Senast: alltidhvit
·
Utrustning Någon som har en sådan? Hur fungerar den, hur håller den mm. Det var ett himla bra pris på den så jag blev enna nyfiken på att köpa...
Svar
3
· Visningar
4 411
Senast: caradan
·
S
Utrustning hej, är det någon som rider barrock eller klassiskt med en bomlös ni själva eller någon ni vet????
Svar
7
· Visningar
822
Senast: strumpan
·
Utrustning Behöver lite hjälp av er kunniga Bukefalisar! Ni som har extradäcket monterat på finkan ovanför höga hjulet, sitter skruvarna för...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: Sirisiri
·
P
Utrustning Vad tkr ni om det? Använder ni? Isf har ni paddar eller inte?
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Peluso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31