Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon här som har/har haft vintertäcket Event plus? Är intresserad av det svarta täcket med grå detaljer och reflex och halv...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: Krabban
·
P
Utrustning Är det en ovanlig kombination? Aldrig tänkt på det men jag tror inte att jag har sett det?
Svar
13
· Visningar
862
Senast: Ava22
·
Utrustning Hur hållbara är luftkuddarna i wintecen?? har tänkt att köpa mig en wintec med cair men funderade på om själva "luftkuddarna" går sönder...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Amateur
·
Utrustning Nu är jag igång igen :D Funderar på att höja taket i transporten så min tant får lite mer utrymme, någon som gjort det? Hur gjorde ni...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Rea
·
P
Utrustning Hej! Har en liten fråga om bett... används ett 3delat bett till hetare hästar? Har hoppat både på ett vanligt och ett 3delat (samma...
Svar
13
· Visningar
927
Senast: Jessica
·
H
Utrustning nån som provat dessa? hur sitter de? bra kvalité?
Svar
1
· Visningar
667
Senast: horsemaniac
·
G
Utrustning Åh, var in till h**ks tidigare idag skulle köpa ett par nya ridbyxor. Hittade INGA ridbyxor som satt bra... :mad: Vilket kroppsform ska...
Svar
13
· Visningar
1 073
Senast: Curly
·
C
Utrustning Finns det någon med lite kraftigare vader som har provat några av Hööks "nya" (tror jag) shortchaps? T ex de som heter CRW Exclusive...
Svar
7
· Visningar
1 530
Senast: Curly
·
B
Utrustning finns det bara i allround modell? :confused: om de finns, vart kan man köpa dem på internet? och om inte, hur långt är schabraket? och...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: breccia
·
Utrustning Fick hem en albion comfort dressyr idag och jag måste bara säga att det var den skönaste sadeln jag nånsin har suttit i, ska ta ut...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Dito
·
Utrustning Tycker ni att Börjes täcken är bra/dåliga? Varför? Har ni något täcke från Börjes? Jag tänkte främst på: Täcke Ylle för 265:- Skrittäcke...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Gisburne
·
S
Utrustning Stocksaddle till AR & Centrerad ridning? Funkar en stocksaddle att rida AR och Centrerad ridning med?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: paradox
·
Utrustning Vad använder man dom till egentligen? Är det när hästen har jobbat och är svettig och för att den ska torka snabbare och inte frysa man...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: paradox
·
J
Utrustning Har efter att ha kämpat länge och sparat fått pengar till en ny sadel. Och ända fram tills nu har jag varit helt säker på att jag har...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Centaur
·
Utrustning Någon som äger en sådan och är ni nöjda? Vad är svagheterna respektive styrkorna med släpet? Vad bör man kolla extra på om man ska köpa...
Svar
17
· Visningar
9 439
Senast: Mia_R
·
Utrustning Tänkte fixa ett skåp o ha i stallet, ett sånt där stort alltså. Men vad ska man tänka på och ha med så att allt får plats? Hade väl...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: X_tremless
·
S
Utrustning jag har ej ridit med hack innan, men jag har ridit en del med sidepull. Jag tänkte rida min nya bettlöst men med sidepullet har jag ej...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: X_tremless
·
R
Utrustning Vad är den egentliga skillnaden? Att det "saknas" en ring på vardera sida på bettet på ett pelham gentemot kandar ser jag ju, men om man...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: svea
·
L
Utrustning Jahapp då har man tagit ut en sadelutprovare till min lilla tjocka ponny... och det ända som skulle kunna tänkas passa på henne är en...
2
Svar
20
· Visningar
5 505
Senast: amalia
·
B
Utrustning Carlskrona ridstövlar eller Perfect \"hoppstövlar\" vet inte vilka jag ska köpa! båda kostar typ 1300 på hästbutiken i bromma...
Svar
10
· Visningar
2 638
Senast: _saarah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka