Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Vilka skulle ni valt? Har inte provat Sarm Hippique stövlarna, provade dock Soubirac (tror att det var dem, snörning, dragkedja och ett...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: lilla_busan
·
S
Utrustning hejsan! det är så att ja letar hoppsadel. till min häst men utan framgång : ( jag söker en hoppsadel som är en såkallad cut back. det är...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: gylle
·
Utrustning Jag ar pa jakt efter ett praktiskt och hallbart tavlingsskap. Vilka marken finns det nufortiden?
Svar
7
· Visningar
1 504
Senast: nocke
·
A
Utrustning Har någon provat modellen Grenoble från Rectiligne, läderridstövlarna med fårullsfoder? Tänkte beställa dem från Ingdams, och undrar nu...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Amaterasu
·
P
Utrustning En pessoa ( pissoa ??) sadel. Vet inte hur gammal den är, men den ser väl inte såå gammal ut ? Kostar runt 13-15.000 kr ny. Vilket pris...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: karatefisken
·
C
Utrustning Är det någon som har sådana vantar och är nöjd eller inte nöjd? Vilken färg gillar ni bäst? Vilken storlek? Hur var vantarna från...
2
Svar
27
· Visningar
1 764
Senast: Cockney
·
S
Utrustning Nu har jag fått hem på prov den bommlösa sadeln. Jag säger bara fy fan så likt att sitta barbacka.Dålig balans,tycker det känns att gör...
2
Svar
20
· Visningar
1 633
Senast: svea
·
Utrustning Nån som känner till det märket?? Var på My One i dag och där hade dom endel såna sadlar, och dom verkade faktisk ganska välgjorda till...
Svar
13
· Visningar
2 486
Senast: Centaur
·
Utrustning Hur mycket får man betala för ett par Soubirac läderridstövlar med snörning utan dragkedja? Vad är priset för nya? Hur mycket tror ni de...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: jo7
·
F
Utrustning Någon som har Musto´s Snug Blouson midjejacka? Står att det är en "året-om-jacka". Stämmer det? Kan den användas både vår som vinter...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: Buongusto
·
Utrustning Har upptäckt detta märke alldeles nyligen och funderar på om det är jag som bara totalt missat märket eller om det är nytt? De har ju...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Huntress
·
B
Utrustning Undrar ifall någon har ett bra förslag på vad man skall använda för nosgrimma och för bett på ett islandssto som tar bettet och biter...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: kryptisk
·
Utrustning Jag undrar om någon har erfarenhet av märket Riders Company. Tänkte framför allt på dessa senskydd och detta träns . Fungerar dessa...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: megalodon
·
Utrustning till hästen (Equiline, Pikeur, Dyon och allt vad det kan vara..) Är ni lika märkesfixerade vid era vanliga kläder? (alltså kläder ni har...
2
Svar
35
· Visningar
2 302
Senast: Vala
·
Utrustning Vad har ni för storlek på tränset till era gulingar? :)
2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: nira
·
A
Utrustning Hjälp!! står i begrepp att köpa ett underbart litet arabsto, problemet är bara att hon är inriden i western och har därför ingen vanlig...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: norpan
·
Utrustning Vet att det finns flera här på forumet som har/har haft denna sadeln. Vad har ni för synpunkter? Är det en bra sadel? Mjuk? Hur funkar...
Svar
4
· Visningar
2 027
Senast: mannis
·
Utrustning Har ni förslag och tips på några dressyrsadlar, som man skulle kunna få tag på begagnade runt 3000:- klassen ? Med OK Kvalite´...
Svar
13
· Visningar
1 369
Senast: Sastra
·
Utrustning vad kan ni säga om denna sadel? tänkte köpa en sådan (allround) vad menas med flextree? Går det att byta bommen på den? Hur gör man det...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: CA
·
Utrustning Hur gör ni? Jag fick råd när jag köpte mina att inte smörja med fett för då sjunker dom ihop. Nu har ju stövlarna blivit smutsiga pga...
Svar
12
· Visningar
3 606
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka