Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och ca halva mitt stall har sånna. Vi är enade om att de är de absolut bästa ridhandskar vi haft. Jag har ett par svarta och ett par bruna. Älskar dem!
Har ett par grå slitstarka är de men färgen nöts bort fort.
Helt underbara att rida i men har lagt undan dem för tävling nu i stället just pga av att färgen nöttes av så fort men inga sömmar har gått upp eller så. Alltid ett plus
hee hee, jo, har en ny marinblå charles owen showjumper xp hjälm, en marinblå kavaj, blå och vitrandig skjorta m. vit krage, vitt schabrak m blå kant. Så det är inte extremt. Men nya fina marinblå roeckl handskar *light grip* skulle vara snyggare än de svarta jag har... *hästens sadel + träns + skydd är svarta *
Vinterhandsken (tunn) håller mig som är väldigt frusen, ganska varm... Hade dock önskat att det var ngn form av mudd på dem! Om det blåser, vilket det ofta gör i Skåne eller är riktigt kallt, så är de för kalla för mig! Men då är det nästan inget som håller mig varm om fingrarna, inget som går att rida med i alla fall!
Köp dem, de är supersköna!
jag har ett par bruna och är svin-nöjd
de är smidiga och tunna, mjuka, väldigt élastiska och det känns som man har ett extra lager skinn på fingrarna när de är "inridna" =P vet ej vad jag har för storlek... kanske 7
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.