Ni som har märkesgrejer

Nej, det var inte alls sa jag menade, jag tycker alla borde fa ha en Louis Vuitton eller tva, men..... det ar inte kul att vara sa korkad som jag och kopa the real thing nar massor av andra kan ga omkring med ( bade bra och daliga ) kopior i sin ago.

;) Miss Sjalvironi of the Year

Ett bra jobb, hahaha, nej allvarligt talat ett trevligt jobb med mkt slit och tillagg! :D

På enstaka grejer i både kläd och hästväg. Men eftersom jag vill att det ska vara snyggt och kvalitativt så blir det oftast rätt dyra grejer. :p

Jag har tyvärr inte så mycket pengar att röra mig med, "enda" märkesgrejerna min häst har är nog ett thermo master täcke och escadron benskydd
Har ett par Nike shorts och nån champion/adidaströja i garderoben.. Sen handlar jag visserligen på Vero moda när jag har råd. Anars är det rea som gäller.

Till min häst har jag nästan enbart fina märkesgrejer, men till mig själv har jag nästan bara billiga kläder som jag haft i evigheter, man får prioritera ;)

Näh. Hästen har märkes saker men jag köper nog dom billigaste kläderna ja kan hitta. Bara dom är snygga så?

Visst hästarna har billiga saker också. Allt har man inte råd att köpa i speciella märken.

Men kusen min har iaf en stubben sadel, o en morris&nolan. o sen en stubben sadel till. o ett lemetex träns, eskadron skydd hopp och skydd från eskadron när jag rider dressyr. sen har jag hela skydd med från eskadron och gaiters från england. Sen veredus skydd vid hopptävling. Hansbotäcken o lite : ) Bortskämd häst!

Men visst er det kul med The real thing. Har selv en hel serie med Vuitton :love: Men fnys, ingen tror vel at de er ekte? Det er så mange bra kopier- men for egen del- så kjenns det riktig så bra å gå rundt med The real thing under armen :) Lite snobbig får man vel tørre å være :) Jeg bruker si: "Penger er da ikke noe problem før du ikke har dem lenger" Ha, og da finnes det jo bra kopier :D

Näpp jag sätter hästarna i första hand tyvärr :(
Fast hästarna är nog glada för det :)

Japp, är väl lite märkesbög.. Nej men fan varför lägga pengar på skit som bara går sönder?? Bättre att köpa dyrt och bra istället.

Hmm...nja...hästen får allt det dyra, jag får vara glad om jag har pengar över till kläder åt mig själv.

Sparar ju pengar till en häst till... :D

Men jag ska inte sticka under stol med att jag egentligen älskar märkeskläder och helst har fornarina osv... :)

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
732
Senast: AbCdE
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka