Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har en gammal mellanvägg till okänd transport och ålder, finns det någon som har bra koll och kan berätta för mig vilken typ av...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: Martina_m
·
Utrustning Det här känns som en sån där fråga som har ett självklart svar, men jag gör någon tankekullerbytta och kommer inte på det :D Iallafall...
Svar
12
· Visningar
784
Senast: Buck
·
Utrustning Såg på Tophorse att de fått in bett från Beris, såg ut som typ nathe men billigare. Nån som testat? Har aldrig haft bett med tungfrihet...
2
Svar
34
· Visningar
24 315
Senast: Miljon
·
Utrustning Jag har sluppit sadelproblem så länge att jag är helt borta med vad som finns nu. Hästen har spikrak rygg, inte överbyggd men svagt...
2
Svar
34
· Visningar
2 531
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Undrar om ni alla kunniga därute kan ge för tips på en bra begagnad allroundsadel till ett gotlandsruss med knappt ingen manke...
Svar
1
· Visningar
551
Utrustning Har tänkt investera i en egen klippmaskin. Hade först tankar på att köpa en från Jula, då många verkat nöjda med dessa, förutom den höga...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: aleksis
·
Utrustning Har ni några tips?Gäller ponny som måste avpälsas! H**ks? J**a? Hittade bara gamla trådar om detta.
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Buck
·
Utrustning Jag kunde inte låta bli att köpa ett träns jag såg på en second hand-butik, men jag blir inte klok på vad det är för nåt. När jag tittar...
Svar
16
· Visningar
3 027
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Jag vill ha hängare där täcket kan hänga på "längden", alltså inte vikt, som är lätt att hänga av/på och inte skrymmande alt lätt att...
2
Svar
20
· Visningar
7 953
Senast: Scata
·
Utrustning Alltså, nu har jag försökt få fram någon som helst info om dessa sadlar på nätet utan att lyckas. Har dock sett dem till salu för...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Bokkis
·
Utrustning Just nu har jag ganska enkla varianter av funktionsmaterial, men skulle vilja ha något lite finare. Jag drömmer om: Knappar i bling...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Marvin
·
Utrustning Hej! Jag skulle gärna vilja sy egna schabrak, fleecelindor, täcken. Någon som har tips på vad man ska göra/inte göra? Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 251
Utrustning Har försökt googla och letat i gamla trådar, men hittar inte det svar jag söker.. Jag har en Kieffer Lech Profi dressyrsadel som jag...
Svar
2
· Visningar
3 026
Senast: mollyphlox
·
Utrustning Hej! Vet någon hur man läser av Zaldisadlarnas serienummer? Har googlat men blir inte klokare nånstans.. Tack på förhand! Mvh!
Svar
1
· Visningar
439
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej Min häst skulle behöva utöka sin schabrakgarderob. Jag är väldigt kräsen med utrustning och vill inte köpa något som jag blir...
Svar
12
· Visningar
1 864
Senast: Långnos
·
Utrustning Vilka hoppsadlar finns det där man kan beställa med extra framskurna kåpor? Eller som är ganska framskurna redan?
Svar
9
· Visningar
3 379
·
Utrustning Genom åren har jag avverkat ett antal Hööks-ridstövlar som jag använt till daglig ridning, oerhört sköna och billiga meeeen .. deras...
Svar
18
· Visningar
4 921
·
Utrustning Woho! Nu har nya kollektionen äntligen kommit :banana::banana::banana: Känner ett väldigt stort ha-begär för väldigt många saker :D Får...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
33 847
Senast: Magnum
·
Utrustning Jag är ute efter en begagnad sadel till min ponny och har lånat hem en Equipe Grand Prix. Provade den idag på ponnyn och tyckte att den...
Svar
5
· Visningar
4 806
Senast: misan
·
Utrustning Jag har ett trasigt sidepull (det där bruna som finns på Hööks). Jag vill göra om det till träns. Jag använder varken käkrem eller...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025