Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag köpte nyss en fett snygg förbygel till min häst, men ny hoppsadel och fint märkesträns och allt vad det heter. Inser ju först när...
Svar
6
· Visningar
1 205
Utrustning Till dressyrtränset har jag nu ett par gummivävtyglar fr Hööks...tycker dock inte att det funkar bra. Har Roekl handskar (som de o...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Greyshine
·
Utrustning Hej! Jag använder ett messingbett, som börjar bli gråbrunt, trots att jag verkligen försöker hålla det rent och fint. Finns det något...
Svar
11
· Visningar
1 081
Utrustning Är det någon som har koll på de nya sadlarna från Knights "Sir Walter" med koppjärn som tex. Hööks säljer? Är de lika i läder, säte och...
Svar
0
· Visningar
1 268
Senast: Aladdin
·
Utrustning Efter att nästan bara ha använt ett par ponnysporrar som jag fick när jag var 11-12 (måste varit okej kvalitet, för de hänger med än!)...
2
Svar
21
· Visningar
3 235
Senast: lomuxx
·
Utrustning Blev ju fel förra gången när mitt inlägg klassades som reklam, så nu gör jag om samma sak. Såg ett inlägg från EM i Göteborg om en ny...
2
Svar
32
· Visningar
5 984
Senast: caballus
·
Utrustning Ska köpa en säkerhetsväst till mitt barn som är 6 år. Då jag själv aldrig ridit med väst har jag noll koll på vilka som är bra...
Svar
7
· Visningar
2 789
Senast: Minnie
·
Utrustning Jag sitter i valet och kvalet och funderar på vilken modell jag ska välja. Har en Thorowgood T8 dressyr sedan tidigare som jag gillar...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: Lella
·
Utrustning Hej! För ett år sedan bestämde jag mig för att sluta äta kött, det innebär också att jag försöker undvika att köpa tex skor och väskor i...
Svar
15
· Visningar
2 106
Senast: caballus
·
Utrustning hej! Tänkte bara å det ödmjukaste be om en liten kommentar på hur denna (en wintecsadel) ligger på min ungponny? Har bara lånat sadeln...
2
Svar
27
· Visningar
1 572
Senast: Krokus
·
Svar
0
· Visningar
1 482
Senast: RedCorsair