Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Gud!!!! Jag försöker verkligen, men jag vet inte hur länge till som jag orkar. Fick för ungifär tre månader sedan börja ta hand om en...
Svar
7
· Visningar
1 222
M
Träning Hej, har sökt runt lite här på forumet men har dock inte hittat några trådar som riktigt beskriver det jag vill ha hjälp med. Är även ny...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: SpaCe
·
E
Träning Lägger mitt inlägg här då jag inte fått nåt svar under NH-fliken. Hoppas på bättre lycka här ;) Har sen en månad en treåring hemma i...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: zillax89
·
E
Träning Mitt lilla arabsto är väldigt uppmärksam, skärpt uppmärksamhetsgrad. Detta på både ont och gott. Hon lär sig allt väldigt snabbt och hon...
Svar
0
· Visningar
1 153
Senast: ecila
·
Träning Häromdagen åkte jag förbi ett ställe, en villa lantligt belägen. Blev lite extra uppmärksam då jag såg vit eltråd en liiiten inhägnad...
2
Svar
37
· Visningar
2 659
Senast: GotAsecret
·
N
Träning Har en 2årig kallblodstravarhingst och är lite nyfiken på om det finns nån mer här på forumet som också har en (sto/valack/hingst av...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: nalle
·
F
Träning Hej! Jag rider en islandshäst som är elak när jag ska sadla. Bara om jag kommer med sadeln så vänder hon sig. När jag ska lägga på den...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: skuggi
·
S
Träning Har precis läst tråden "Skrapar med hoven!" och tycker att TS fått flera bra tips. Har själv ett problem som jag skulle vilja ha lite...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: smiley
·
Träning Hoppas jag lägger detta på rätt forum nu Kan en häst arbeta korekt om det är framtung eller är det totalt fel då? Bygger den fel...
Svar
15
· Visningar
1 341
Senast: 333
·
Träning att det är helt galet att sitta på en korsning som blir 2 nu i juni? En bekant till mig har börjat sitta in sin häst. Hästen är en...
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Gronda
·
Träning Min häst har blivit väldigt konstig... Idag när jag red gick vi in på en grusväg där det stod några ensilagebalar på ett släp. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 670
Senast: rocki
·
T
Träning Är det någon som har något bra tips om hur man får sin pålle att gå in i transporten?? Mitt 7-åriga sto totalvägrar att gå in i...
2
Svar
30
· Visningar
2 025
Senast: Anneli
·
O
Träning Som det är nu så bor min häst i ett stall där hagarna är ungefär som små frimärken (:( :crazy: ), och eftersom jag märker på henne att...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: _paniiik_
·
L
Träning Hej. Jag har en 18 årig D-ponny som räcker ut tungar när man rider ? Har prövat olika träns samt några olika bett. ( Rakt och gummi) ...
Svar
16
· Visningar
4 160
Senast: LillaLindiiz
·
Träning Det händer något konstigt varje gång jag går ut med hö till hästarna på lunchen. Häst 1 - ardenner, ranghög sto 5 år Häst 2 - travare...
Svar
2
· Visningar
655
H
Träning Skrev en tråd igår om stoet jag rider som har lite egna åsikter.. Tänkte höra lite om det finns något bra träningsprogram för att...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: ImFabulous
·
S
Träning Hur blir man av med detta tiggade? skrapar i boxen, hagen när vi gör halt och när vi står still på våra markövningar... rastlös eller...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 890
Senast: Camilla_H
·
I
Träning JAg har en häst som är väldigt stark och hon vet om det själv. Jag har inte haft denna häst så länge, men vill få ur henne dessa ohyfs...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Camilla_H
·
Träning Jag tycker att det är så hemskt att se alla dessa hästar som går ensamma. Hästar är ju flock djur och ska inte gå själva. Vill ma bara...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 259
Senast: Spikkeltje
·
S
Träning Skulle behöva några goda råd...tilfällig idé torka! Nordis pållen är rädd för så mycket...vind, mopeder, viss trafik...han hoppar och...
Svar
7
· Visningar
1 057
Senast: Elviramax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka