Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Träning Idag kom en tjej som bor några kilometer bort för att kolla in Vitleros :p Hon är ju vida berömd för sin fina man :love: Iallafall så...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Bodbäckspålle
·
Träning Har ett tre årigt sto hemma som jag hoch sambon har börjat jobba lite Parelliaktigt med. Idag så använde jag sticken på henne för första...
Svar
17
· Visningar
1 286
Senast: Lina_Zacha
·
G
Träning Den sista tiden känner jag mej osäker och lite rädd för min häst. Jag tycker hon är så stor. Har även en shettis men den är jag inte...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Arwyn
·
D
Träning Tänkte fråga folket här på NH: Hur vet jag (bokstavligt) att hästen litar på mig? Tex: Att den (när jag har den lös i ridhuset)...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Djurjouren
·
Í
Träning tjenare allihopa :) Jag köpte min häst för ca ett halvår sen och hon ahr varit bakskygg sedan dess. Några tips på hur man tränar...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Balderum
·
B
Träning Vad har ni för transportrutiner?
Svar
18
· Visningar
1 245
Senast: Lela
·
B
Träning Har hamnar i dispyt med granntjejen om vilken gångart som är mest efftektiv vad gäller uppbyggnad och konditionshöjande för häst. Jag...
2
Svar
36
· Visningar
3 725
Senast: skrållan
·
Träning Hej vore tacksam för era funderingar... När jag rider ut på pållen så går det lugnt och sansat till på bortvägen... men på hemvägen...
2
Svar
24
· Visningar
3 430
Senast: Pansi
·
M
Träning Vet inte om den här tråden ska vara här eller på gnägg.. Har köpt trick-training videon, och har lyckas lära min häst "yoga". Nu har...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: mallan
·
Träning Tips sökes! Har en nu 8-årig travarvalack som jag håller på att utbilda (började på allvar i höstas). Det största problemet är att han...
Svar
12
· Visningar
1 503
Senast: PiperGarden
·
J
Träning hejhej...vet inte om denna hamnar rätt men jag chansar. jag har problem med att min häst lägger sig ner när man spänner sadelgjorden...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: Splittan
·
V
Träning Jag började förstå vad NH var/gick ut på för ca 6 år sedan. Helsåld efter en hemmakurs privat med hästen jag hade då. Åren gick... Har...
2
Svar
27
· Visningar
2 138
Senast: joneya
·
N
Träning Min kompis har en häst som har blivit dum att ta in och så, han springer runt och fjantar sej och sparkar å stegrar. Och ibland kan han...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Moncan
·
P
Träning Har varit och tittat på en häst häromdagen som jag eventuellt skulle bli medryttare till. En sak som slog mig när jag skulle ta in honom...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: CallMeAce
·
N
Träning Hej alla glada Jag har i helgen bytt från halm till spån på mina sötnosar, för jag tyckte att det åts för mycket av det. Men jag...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: CallMeAce
·
D
Träning Min & syrrans 20 åriga halvblodvallack har sen ett ganska bra tag nu varit väldigt rörig i boxen. Sparkar i väggarna och har ibland...
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Dragonfruit_
·
Träning Hej! Jag har en mycket trevlig ponny som jag haft i ett halvår, inga problem med honom alls förutom att mamma skämmer bort han med...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: plexis
·
C
Träning Har en varmblodsvallack som är 6 år.. 7 i maj ;) Han är den mest förvirrade varelse jag nånsin försökt prata med... Har ägt honom...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: crux_ansata
·
B
Träning Hej allihopa!! Nu vill jag att ni vässar pennorna ordentligt.. Jag ska frakta pållan första gången själv nu i veckan, har faktiskt...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: 95johsv
·
Träning Eddie kom hem i fredags, och har sträng boxvila i fyra veckor till för då ska vi på återbesök.. Han accepterar boxvilanhelt okej men vad...
Svar
10
· Visningar
2 628
Senast: patty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka