Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Träning Hejsan.. Min häst har en ganska så stor galopp, och hon har MKT problem med att korta den, när vi väl har korta den fin och jämn så har...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: brosen
·
S
Träning Hej jag har ett sto på 8år. Efter det att vi har släppt in hästarna i vinterhagen, så är hon hopplös att rida på. Hon kastar med...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: stall M
·
L
Träning Jag är nyfiken på hur era stall ser ut! Har ni några bra tips eller smarta lösningar som alla kan tillämpa i sitt eget stall...
2
Svar
35
· Visningar
4 635
Senast: LillaVita
·
Träning Idag var jag ute med min häst och plötsligt stannar han och blir helt stel. Ca 30 meter till höger står en stor älg ute på en äng och...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 569
Senast: ketchup
·
L
Träning Ja som rubriken säger, släng in lite bilder/filmer där ni/eller ngn ni känner utövar horsemanship, gärna där man kan kommentera om ni...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: hästgalna
·
A
Träning hej! måste få "klaga" av mig, vet inte riktigt hur jag ska göra, ni får gärna ge mej litte åsikter och råd. nu är det så här att jag...
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: Zuzzi
·
V
Träning i helgen har jag varit och hämtat min tredje häst:love: och har för tillfället två separata hagar en med ny hästen och den andra hagen...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: rosita
·
B
Träning Åh, jag är så trött på min häst nu. Han är så fånig, han är rädd för allting, rädd för sig själv typ. Vill kunna rida ut själv/täten på...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: rosita
·
Träning Hur många gånger i månaden rider du för tränare? Rider du regelbundet för tränare? - Vad är regelbunde för dig? Hur mycket betalar du...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 292
Senast: McKikki
·
Träning Vet inte om det här hamnar rätt men jag provar annars får den som kan flytta frågan till rätt plats. Har ett sto i stallet som är...
Svar
2
· Visningar
735
H
Träning Har iaf fått för mig det är många som låter sina hästar ridas in nu under hösten. Frågan är hur ofta/länge och under hur lång period...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: kvandi
·
J
Träning ja...min unghäst på 18 år har en grej för sig som jag inte gillar!! idag när jag bara skrittade ut så går det jättebra bortåt, men så...
Svar
19
· Visningar
2 737
Senast: loveemma
·
B
Träning jag har haft en häst som stack nydligen, men tyvärr såld nu p g a olycksrisken..:( iaf har jag en ny häst nu, som var väl pigg ibland...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Domino_s
·
Träning Har läst en del inlägg i andra ämnen där det framkommer att många verkar tycka att man inte ska göra i ordning hästen i boxen då detta...
2
Svar
28
· Visningar
3 763
Senast: MorvanMorr
·
K
Träning Har en C-ponny som jag har lånat hem nu i vinter, en 5-årig korsningsvallack, jättesöt :D Han är jättesnäll när man rider och så och...
Svar
10
· Visningar
1 156
Senast: kladdkakor
·
T
Träning Har tidigare skrivit om min unghingst, att han var väldigt dominant och under sommaren på hingstbetet blev han inte lugnare av utan...
Svar
10
· Visningar
2 772
Senast: tashinajess
·
Träning De finns säkert 3511 tusen trådar om de här redan, men jag gör som alla andra och startar en egen tråd .. :angel::smirk: Ja, hur gör...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Tagliabue
·
Träning Märkte då jag longerade dotterns häst idag att hon rollade vid travfattningar i vänster varv. Betyder detta att hon är svagare i...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: cristobal
·
K
  • Låst
Träning Hejsan! Jag är ca 1,75 cm lång och har ett fullblod på 1,48. Jag rider honom ungefär 3 dagar i veckan och min lillasyster 2 dagar. Jag...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: IngelaH
·
Träning efter nästan 3 månader håller vi fortfarande på att testa vem som är ledaren av oss. men hur skall jag göra för att faktist bevisa...
Svar
13
· Visningar
1 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka