Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Träning Hejsan! Ska ju som sagt ta en häst på foder... Jag har nu sagt till ägaren att jag vill att vi också skriver ner att jag vill ha...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: Eweliina
·
C
Träning Skall longera stoet jag rider någon av de närmaste dagarna, och hon har med största sannolikhet aldrig blivit longerad. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Jempa
·
A
Träning Visst kan hästar vara avundsjuka! Jag har två ston, det ena äldre som jag haft lääänge och ett yngre. Den gamla hästen har de senaste...
2
Svar
20
· Visningar
1 971
Senast: Mariika
·
Träning Unghästen har lagt sig till med en typisk unghästfjollgrej som jag tycker utvecklas åt fel håll. Som föl åkte hon som en liten...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 005
Senast: Alexandra_W
·
T
Träning jag, eller ja, min syrra, har en travare på 11 år. han är nykastrerad och hans andra infektion är precis över... :( han är hur...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: High_Fever
·
A
Träning Jag såg tråden om hästen som var rädd för vatten och blev inspirerad att försöka få lite hjälp med mina problem. Jag har en styck...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Alanis
·
A
Träning Min ponny är VÄLDIGT rädd för vatten av alla dess slag. Vattenpölar, vatten i badkar, vatten i hink, vatten i dike och vatten i slang...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: LillaGeisha
·
T
Träning Fick hem min nya häst i tisdags. :D Han är en underbar kille som verkat lugn och snäll när jag varit och hälsat på han där han stod...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 740
Senast: Meelei
·
Träning hur får man honom att sluta? Tänderna är kollade och dom är okej, regelbundet kollad av massör och behandlad och nu friskförklarad sas...
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: Mirre
·
Träning Är det någon som har någon av Eckart Meyners böcker och som kan se efter vad han rekommenderar för övningar för ryttare som är...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Carmenzita
·
A
Träning hur kan jag på bästa sätt träna min ettåring. vad kan man börja med?
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Blandrastik
·
Träning Red lite dressyr med medryttarpållen igår. Försökte oss på lite öppna och skänkelvikningar, men vet inte om det gick så bra (Så...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 283
Senast: Whirlie
·
T
Träning Hur går man tillväga om man ska träna bort detta?Vad jag förstod så har denna häst ramlat i yngre dagar när de lastat ur den. Han går in...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Tess82
·
Z
Träning våran 2 åriga travar valak håller på som om han vore en hingst. bits och stegrar sig så fort det är ett sto i närheten... jag vill...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Yrja
·
Träning Mitt varmblod har behandlats med Metacam (fångmed. i finland) i 10 dagar i morgon onsdag efter att ha diagnostiserats i måndas för en...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: janta
·
O
Träning Är det måna här inna som håller på med shetland? Jag har två minisheettisar och dem båda är mina värdefullaste ägodelar. Så om ni...
2
Svar
26
· Visningar
2 469
Senast: Elshacera
·
Träning Den senaste månad har cardigan börjat rymma från hagen, då märk väl skall ni inte tro att han har dåligt med mat,har provat med att...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: cardigan
·
P
Träning Jag skulle bara höra om någon vet rekomenderad takhöjd i stall för stor häst på rak arm, tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
871
Senast: piff*puff
·
C
Träning Hej! Jag köpte min häst för ett år sedan (drygt), hon är visad som 1,2,3,4-åring, och hennes treårsvisning var sämst. Hon är en kl 1...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: Cassandra
·
Träning Hejsan ska nu köpa häst och tror inte hon har hästpass och då undrar jag vart man i så fall skaffar det... nån som vet?
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V