Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning jag tänkte höra om det är någon som har testat ThermoBar? det kommer väl en vinter i år igen...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: Uddatyp
·
F
Träning Hur skall man agera mot hästen då man är ute och går och hästen * Biter tag i grimskafter gång på gång *inte vill lämna sina...
Svar
7
· Visningar
781
Senast: El Karisma
·
V
Träning Det fionns ett new forest sto på 2 år där Min häst står, hon är totalt ohanterad och ägarna har köpt henne till deras 12 åriga dotter...
Svar
9
· Visningar
867
Senast: Mia_R
·
Träning Vi ska ha lösdrift för första gången i år med en flock på 7st föl/1åringar och undrar om jag kan få lite tankar, tips... Vi har stor...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: evis
·
B
Träning Hej jag skulle behöva lite tips hur man får en 4 månaders föl att sluta äta på grimskaftet. han tar snällt på sig grimma och allt men...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: evis
·
L
Träning jag har ett haflingersto på 6 år. Hon har varit sjuk stor del av sommaren, och stått i ca 2 månader..nu är hon jättetrött och orkar...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: bengall
·
Träning Appropå tråden om ThermoBar.. Hur ordnar ni vatten till hästarna på vintern? ute och inne. I stallet har vi vattenkoppar i alla...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Madelene
·
S
Träning Ja hur skulle ni göra om det iderligen kom ett sto från en annan gård och lurar ut din hingst ur hagen? Det dilemma har jag. Det...
Svar
10
· Visningar
860
Senast: Sliver
·
L
Träning Hejsan Lägger säkert detta inlägg fel, visste inte vart det skulle passa. Men hoppas att det ändå finns någon som kan svara på min...
Svar
15
· Visningar
1 739
Senast: Blazicq
·
K
Träning när tycker ni gränsen går för att lägga sig i vad andra hästägare gör med sina hästar?? ge exempel på när man ska lägga sig i...
Svar
18
· Visningar
1 342
Träning Jag har iaf gjort något som jag inte läst/hört om tidigare. :eek: Jag har haft lite problem med min lånehäst som jag rider lektion...
Svar
14
· Visningar
1 229
·
Träning Kom till stallet igår vid 08:15 för att rida innan jobbet och hästarna var fortfarande inne och hade ej fått frukost. Varken hö eller...
2
Svar
32
· Visningar
2 472
Senast: Korven
·
Träning Hur brukar ni göra... Var ärliga nu... Jag gjorde ALDRIG det förut... Nu gör jag det varje dag... Hur har det nu kommit sej...
2
Svar
25
· Visningar
2 742
N
Träning ...När vi lägger på dom täcken stup i kvarten, sätter på dom skydd från topp till tå, räknar ut en perfekt foderstat och planerar deras...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 714
K
Träning Hej har ett problem ägaren till stallet har en häst som jag tycker är obehaglig. Väldigt många har haft problem även jag. Han stegrar...
2
Svar
34
· Visningar
2 747
Senast: kbr
·
Träning Ja, troligtvis! :angel: Efter alla år som jag lagt mig i diskussionerna här på NH-forumet, så ska jag äntligen gå en NH-kurs. :eek...
Svar
5
· Visningar
893
·
K
Träning Vad är det som gör att många människor, och tyvärr oftast de som har minst erfarenhet, vägrar lyssna på andra? De flesta människor...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: mackan
·
Träning hilfe bitte... min häst e supersnäll att lasta, å när man kommer fram och ska lasta ur så står hon snällt å väntar... vi har...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: Claudia2
·
B
Träning Någon som vet hur man bifogar en bild ? ^^,
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Cronis
·
T
Träning En av hästarna i det kollektivstall jag är medlem i, fungerar i alla andra lägen utom vid av o på-sättning av täcke, då han lägger...
Svar
9
· Visningar
829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar