Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hej, jag har en häst jag haft i snart tre månader. Islandshäst och världens bästa och snällaste! Vi tränar mycket NH, dock lite lättare...
Hästhantering
Ja vad finns det för farliga saker att träna på? Trafik, skott, hönor, får och presenningar har vi nu lärt oss inte är farliga, vad kan...
Hästhantering
Tömkör vår 7åriga fullblodsvallack 1-2/vecka, longerar ibland men oftast tömkör vi och det har funkat kanon. Han blev opererad i halsen...
Hästhantering
Hej! Jag behöver verkligen hjälp med min ponny. Han är 10 år och jag har haft honom i tre. Han har alltid varit jättetrevlig och mysig...
Hästhantering
Jag vill höra om era erfarenheter av hästar som inte vill stå still i transporten. Har kommit i kontakt med unghäst som vänt sig två ggr...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.