Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Ridning Efterlyser härmed åsikter om spöets vara eller icke vara. Själv är jag en idiot som inte på rätt sätt kan hålla reda på ett spö varesig...
Svar
18
· Visningar
1 509
Senast: wennstrom
·
A
Ridning Behöver hjälp med rätt känsla. Tycker det är svårt att veta om min häst bär sig rätt eller bara går långsamt när jag försöker "samla"...
Svar
11
· Visningar
1 526
Senast: aker
·
Ridning Har nyligen upptäckt artikelserien om AR i Stall magasinet av Katrin W. Har än så länge bara läst den sista, nr 3 där det handlar om...
Svar
14
· Visningar
1 698
Senast: tottenham
·
E
Ridning Hej, är inte riktigt säker på var jag skulle lägga den här tråden, men jag skriver här för ni barockare brukar ha så bra idéer om...
Svar
3
· Visningar
1 117
Ridning denna tråd ligger även på hästutrustning. söker en bra barocksadel som inte kostar mer än tiotusen:- hade sett några finfina på en...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 574
Senast: Annelieb
·
P
Ridning jag har en liten pålleplutt som är mycket stel, stressad och mycket rädd om sej. just nu går det mesta arbetet ut på att försöka ha...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: evis
·
M
Ridning :)undrar om det finns bra instruktörer för barn? då språket har en förmåga att bli lite väl akademiskt kan det vara svårt att...
Svar
17
· Visningar
1 520
Senast: morbullan
·
Ridning I dag har jag och Tristan varit ute i nästan två timmar. Började med att braka rätt ut i skogen i jakt på en framkomlig väg som går från...
2
Svar
27
· Visningar
2 590
Senast: Spider84
·
C
Ridning Hur gör man för att jobba en häst i rätt form från marken? Tacksam för svar!
Svar
0
· Visningar
1 004
Senast: coloredtromb
·
Ridning Hej hopp, tycker det är tomt med bilder här inne så jag ska göra ett försök att dela med mig av bilderna från förra helgens kurs :)...
Svar
10
· Visningar
1 652
Senast: Frida_s
·
Ridning Hej! jag har ridit akademisk ridkonst ett tag nu och ser att jag och min häst inte kommer längre på bettlöst. Han behöver en stång...
Svar
18
· Visningar
2 490
N
Ridning En hel halvsida :D i Östgöta Correspondenten för de som har den tidningen... vet inte om artikeln finns med på internet men de som vill...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: ninni_
·
P
Ridning dela med mej lite av min glädje.... :angel: har äntligen börjat lite på skolorna. härlig känsla det där :banana: känns att det går...
Svar
7
· Visningar
1 063
Ridning Efter all skitt som har varit senaste tiden så här det hänt något med min ridning. Ni minns nog tråden med bilder som jag hadde på gnägg...
Svar
15
· Visningar
1 397
Ridning I senaste numret av Cavallo var det en stor artikel om en liten studie de gjort. 15 ryttare fick rida med en dragmätare på vardera...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 686
Senast: psychogrrl
·
Ridning 20 åring som \"växer\" har nu ridit AR på min valack i snart 2 år och på senare tid har han "vuxit" dvs ger ett mycket större intryck...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: paradox
·
S
Ridning Hallå där Någon som ridit/hört något om Monturas Lucas sadlarna? Den portugisiska varianten tyckte jag påminnde om en av BB-sadlarna...
Svar
14
· Visningar
2 775
Senast: Shasta
·
F
Ridning Någon som har ridit i Zaldi Schoolern? Intryck, för/nackdelar? Har ni bara barocksadel eller rider ni i vanlig ute? Funderar på att...
Svar
8
· Visningar
1 812
·
K
Ridning Jag har en unghäst som jag vill longera och senare rida in, eftersom han är känslig mot bett så vill jag ha en kaspon. Hittade då en...
Svar
10
· Visningar
1 878
Senast: aker
·
Ridning jag undrar vad som i anmällhet gäller vid barock riedning...bett, sdel häet typ och olika tävlingar..vilken är den lättasre klassen och...
Svar
2
· Visningar
1 005
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka